نخست وزیر پاکستان خواستار میانجیگری بین ایران و عربستان شد

نخست وزیر پاکستان خواستار میانجیگری بین ایران و عربستان شد
يکشنبه 28 بهمن 1397 - 16:33

نخست وزیر پاکستان روز یکشنبه پیش از سفر ولیعهد سعودی به این کشور ، بار دیگر از تمایل دولت خود برای ایفای نقش میانجیگری بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سخن گفت.

العالم ـ آسیا

به گزارش شبکه دولتی پی تی وی پاکستان، عمران خان در مصاحبه با تلویزیون سعودی افزود: ما بین ایران و عربستان میانجیگری خواهیم کرد.
نخست وزیر پاکستان اواسط آذرماه امسال طی سخنانی در نشست اعضای کابینه دولت این کشور در اسلام آباد نیز گفته بود که وی با دولت های جمهوری اسلامی ایران و عربستان در خصوص برقراری ثبات در یمن گفت و گو کرده است.
وزیر اطلاع رسانی دولت عمران خان چند روز پیش اعلام کرد که، پاکستان عمیقا خواهان بهبودی روابط میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان است.
چودری فواد حسین گفته بود، طرف ایرانی کاملا از ابعاد دقیق و ماهیت مذاکرات ما با دولت سعودی آگاه است و متقابلا پاکستان نیز از انتظارات تهران آگاه است.
محمد بن سلمان ولیعهدی سعودی ظهر امروز (یکشنبه 28 بهمن ماه) با 7 هواپیما و اسکورت جنگنده‌های جی‌اف-17 پاکستان وارد فرودگاه «نورخان» اسلام‌آباد شد.

به گزارش ایرنا، براساس برنامه های اعلام شده، وی روز دوشنبه پس از دیدار با رییس جمهوری پاکستان، اسلام آباد را به مقصد کوالالامپور پایتخت رسمی و سلطنتی مالزی ترک می کند.

پربیننده ترین خبرها