مخالفت بن علوی با سخنان نتانیاهو علیه ایران

مخالفت بن علوی با سخنان نتانیاهو علیه ایران
دوشنبه 29 بهمن 1397 - 19:42

وزیر امور خارجه پادشاهی عمان گفت: نتانیاهو می تواند درباره ایران هر چه می خواهد بگوید، اما این مسئله به معنای آن نیست که ما با او موافق هستیم.

العالم - آسیا

به گزارش ­شبکه تلویزیونی المیادین؛ یوسف بن علوی وزیر امور خارجه پادشاهی عمان در نشست مشترک خبری با سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مسکو گفت: نتانیاهو می تواند درباره ایران هر چه می خواهد بگوید، اما این مسئله به معنای آن نیست که ما با او موافق هستیم.

وزیر خارجه عمان درخصوص اظهارات ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست ورشو افزود: نتانیاهو هر چه می خواهد بگوید، ما با حرف های او موافق نیستیم؛ زیرا این اظهارات به برقراری ثبات و صلح در منطقه هیچ کمکی نمی کند.

به نیابت از هیچ کسی با "اسرائیل" مذاکره نکرده ایم

بن علوی وزیر مشاور در امور خارجه پادشاهی عمان گفت: از راهکار تشکیل دو کشور برای حل مسئله فلسطین حمایت می کنیم و با اسرائیل به نیابت از هیچ کسی مذاکره نکرده ایم. از نقش روسیه در حل بحران سوریه و بازگرداندن این کشور به جایگاهش در چارچوب اتحادیه عرب تشکر می کنیم. ما برای تقویت تماس ها بین دو کشور به منظور باز کردن افق های جدیدی در همکاریهای خود، توافق کردیم.

بن علوی خواستار بازگشت سوریه به اتحادیه عرب شد

یوسف بن علوی وزیر امور خارجه پادشاهی عمان گفت: با اینکه هنوز توافقی بین اعضای اتحادیه عرب وجود ندارد، اما بازگشت سوریه به این اتحادیه ضروری است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها