هفت فرزند یک خانواده مهاجر سوری در کانادا در آتش سوزی کشته شدند

هفت فرزند یک خانواده مهاجر سوری در کانادا در آتش سوزی کشته شدند
چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 11:03

مقام‌های کانادایی خبر دادند که بر اثر آتش‌سوزی در یک ساختمان در شهر «هالیفاکس» این کشور، 7 کودک مهاجر سوری جان خود را از دست دادند و پدر و مادر آنها مجروح شدند.

العالم- آمریکا

بر اثر آتش‌سوزی در ساختمانی در شهر «هالیفکس» کانادا هفت کودک یک خانواده سوری اهل «الرقه» که در سال ۲۰۱۷ به کانادا مهاجرت کردند، جان باختند.

بنا بر گزارش پایگاه «سی‌تی‌وی نیوز» کانادا، این آتش‌سوزی نیمه شب سه شنبه در اقامتگاه «ابراهیم بارهو» جوان ۳۹ ساله اهل «الرقه» سوریه در هالیفاکس به وقوع پیوست، منزلی که او به همراه همسر و هفت فرزندش در آن زندگی می‌کرد.

بر اثر آتش‌سوزی که هنوز دلیل آن مشخص نشده، فرزندان او که ۱۴، ۱۲، ۱۰، ۸، ۳ و ۲ ساله و سه ماهه بودند، جان خود را از دست دادند.

پدر و مادر این خانواده هم بر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند. رسانه‌های کانادایی از وخامت حال پدر خانواده خبر می‌دهند. این خانواده سوری از ۵ ماه قبل در این منزل مسکونی در هالیفاکس مستقر شده بودند.

یکی از همسایه‌های کانادایی این خانواده سوری در گفت‌و‌گو با سی‌تی‌وی نیوز گفت که نیمه‌های شب ابتدا صدایی شدید شبیه به صدای انفجار شنید و سپس فریادهای مادر خانواده که درخواست کمک می‌کرد.

به گفته شاهدان، پدر خانواده تمام تلاش خود را برای نجات فرزندانش از آتش‌سوزی کرد اما شعله‌ور شدن سریع آتش سبب مرگ فرزندانش و جراحت شدید او شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها