در پی افزايش تنش سياسي در انگليس؛

کوربين درباره غلتیدن انگليس به دامان آمریکا هشدار داد/ ترزا می فردی طردشده در اروپاست

کوربين درباره غلتیدن انگليس به دامان آمریکا هشدار داد/ ترزا می فردی طردشده در اروپاست
شنبه 4 اسفند 1397 - 23:04

رئيس حزب کارگر انگلیس، نخست وزیر این کشور را فردی مطرود در اروپا توصیف کرد و درباره نزدیک شدن انگلیس به آمریکا به علت توافق برگزیت هشدار داد.

العالم - اروپا

رئيس حزب کارگر انگلیس نخست وزیر این کشور را فردی مطرود در اروپا توصیف کرد و درباره نزدیک شدن انگلیس به آمریکا به علت توافق برگزیت هشدار داد.

جرمی کوربین که مخالف دولت این کشور به رهبری ترزا می نخست وزیر انگلیس است امروز بار دیگر سخنان تندی علیه ترزا می مطرح کرد.

کوربين گفت: دعواهای سیاسی و حزبی میان دولتمردان و سیاستمداران انگلیسی مثل همه کشورهای جهان پایان ندارد و سیاستمداران انگلیسی از هر فرصتی برای حمله به رقبای حزبی خود استفاده می کنند.
کوربین که طرفدارانش از او با عنوان نخست وزیر آتی انگلیس یاد می کنند درباره طرح برگزیت گفت: آنچه برای من کاملا روشن است ناراحتی و دلخوری شدید مردم سراسر اروپا از همه سلیقه ها از ترزا می است زیرا او با اتحادیه اروپا به توافقی دست یافته است اما این توافق نامه به هیچ وجه قابل قبول نیست چرا که این توافق نامه از حقوق مردم و مشاغل آنها محافظت نمی کند و تضمین کننده سرمایه گذاری نیست و درواقع هیچ چیزی را برای آینده تضمین نمی کند بجز اینکه ما را در وضع خطرناکی قرار می دهد که تلاش کنیم با کشورهای دیگری از قبیل آمريکا به توافق برسیم که به کشور ما ضربه می زند و به شدت به ضرر منافع کشور ما است.

خبرگزاری صدا و سیما

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها