نشست های زمین در نزدیکی مسجد الاقصی به خاطر حفاری صهیونیست ها

نشست های زمین در نزدیکی مسجد الاقصی به خاطر حفاری صهیونیست ها
جمعه 10 اسفند 1397 - 14:29

بارش شدید باران طی دو روز گذشته در شهر قدس، خسارت های زیادی به این شهر وارد کرده است که ناشی از حفاری رژیم صهیونیستی برای احداث تونل در منطقه وادی حلوه در سلوان است.

العالم فلسطین اشغالی

یک مرکز در بیت المقدس، شکاف ها، نشست ها و ترک های جدید در زمین در منطقه وادی حلوه در سلوان در نزدیکی مسجدالاقصی را که ناشی از حفاری های بی قفه اسرائیل است و خالی کردن خاک های زیر این منطقه برای تکمیل حفاری های شبکه تونلی منتهی به دیوارهای مسجدالاقصی و صحن البراق از بخش غربی را زیر نظر گرفتند.

مرکز اطلاعات وادی حلوه نیز با صدوربیانیه ای مطبوعاتی گفت: روز پنج شنبه، نشست های خطرناکی در دیوارهای ورزشگاه و پارکینگ منطقه وادی حلوه ایجاد شد.

این مرکز هم چنین از نشست های دیگر در زمین کلیسای ارتودکسها چسبیده به مسجد عین سلوان که به عنوان پارکینگ برای ساکنان منطقه استفاده می شود، خبر داد و گفت : چندین ماه پیش نیز نشست های مشابهی دراین منطقه پیش آمد.

این مرکز اطلاعات نسبت به خطرناکی اقدام صهیونیست ها مبنی بر ادامه حفاری ها و خالی کردن خاک های زیر منطقه وادی حلوه هشدار داد و به خسارت های وارده به بیش از 70 منزل در این منطقه ناشی از حفاری ها به نسبت میزان مقاومت زمین و خسارت به خیابان ها و زمین های نزدیک اشاره کرد.

این مراکز وابسته به رژیم صهیونیستی، در طول روز عملیات حفاری را با ماشین های سنگین و دستی در منطقه قدیمی قدس در راستای یافتن هرگونه نشانه از هیکل ادعایی انجام می دهد و حفره هایی را زیر مسجد الاقصی به وجود می آورند که با هر تکانی در آستانه سقوط است و بدین ترتیب مهم ترین نماد مسلمانان در قدس اشغالی در معرض نابودی است .

پربیننده ترین خبرها