مراسم دانش آموختگی دانشجویان دافوس برگزار شد

مراسم دانش آموختگی دانشجویان دافوس برگزار شد
سه شنبه 14 اسفند 1397 - 12:21

مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس) برگزار شد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

این مراسم صبح سه شنبه با حضور سردار سرلشگر "محمد حسین باقری" رییس ستادکل نیروهای مسلح و امیر سرلشگر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان ارشد نظامی و پیشکسوتان نظامی برگزار شد‌.
این مراسم مختص دانشجویان دوره 28 فرماندهی کارشناسی ارشد و دوره چهارم مشترک دکترای حرفه ای بود که در آن نشان دانشگاه دافوس توسط رییس ستادکل نیروهای مسلح بر سینه دانشجویان برتر نصب شد.
دانشجویان برتر این دوره ها علاوه بر دریافت نشان از دست فرماندهان یک قبضه سلاح شکاری نخجیر را نیز از فرماندهان هدیه گرفتند.
فرمانده دانشگاه دافوس درمورد برگزاری این‌دوره به خبرنگاران گفت: فرماندهان رده میانی به بالا برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای وارد دانشگاه جنگ می شوند.
امیر سرتیپ «حسین ولیوند زمانی» با بیان این که در این ‌دانشگاه تنها فرماندهان نظامی مشغول به تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: به منظور ارائه مدارک دانشگاه با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هماهنگ هستیم.
وی افزود: دانشجویانی که از دافوس فارغ التحصیل می شوند، در رده های فرماندهی تیپ به بالا نیروهای مسلح کشور نقش آفرینی می کنند.
فرمانده دانشگاه جنگ ادامه داد: این دوره ها با هدف هدایت و طرح ریزی برابر مصوبات فرمانده معظم کل قوا برگزار شده اند، یادآور شد: دانشجویان میهمان از کشورهای دوست نیز در این دانشگاه حضور دارند و دوره های تخصصی را طی کردند.
به گزارش ایرنا، امیر ولیوند بررسی جنگ های منطقه ای و فرا منطقه ای گذشته، برگزاری دوره عملی و برگزاری رزمایش های مختلف مشترک‌‌ بر روی نقشه را از جمله مراحل دوره های سپری شده عنوان کرد.
وی تاکید کرد: دانشجویان ما پس از طی مراحل آموزشی می‌توانند هر گرونه تهدید منطقه و فرامنطقه را درک و متناسب با آن و با توجه به موقعیت جغرافیایی مقابله کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها