یک شهید و 22 زخمی در پنجاهمین راهپیمایی بازگشت

یک شهید و 22 زخمی در پنجاهمین راهپیمایی بازگشت
جمعه 17 اسفند 1397 - 17:54

راهپیمایی موسوم به 'بازگشت' امروز (جمعه) در نوار غزه برگزار شد و کمیته برگزاری این راهپیمایی ها به مناسبت روز جهانی زن در 8 مارس (17 اسفند)؛ تظاهرات این هفته را به نام 'زن فلسطینی' نامگذاری کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

راهپیمایی امروز به دلیل همزمان شدن با روز جهانی زن با شعار "زن فلسطینی" برگزار می‌شود.

وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که یک شهروند فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده در حمله ارتش صهیونیستی در شرق رفح در غزه به شهادت رسید.

فلسطین الیوم به نقل از اشرف القدره -- سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین -- گزارش داد که 22 فلسطینی به ضرب گلوله ارتش صهیونیستی زخمی شدند که چهار نفر آنان امدادگر بوده اند.

نبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز (جمعه) نیز همزمان با پنجاهمین هفته راهپیمایی های بازگشت بیانیه ای صادر کرد و زنان فلسطینی را نماد مقاومت و در صف مقدم مبارزه با اشغال گری صهیونیست ها دانست که تاکنون شهدا و اسیران زیادی را تقدیم راه مقاومت نموده اند.

حماس همچنین افزود: فلسطینی ها راهپیمایی های مسالمت آمیز هفتگی خود را با تمام توان ادامه خواهند داد و صهیونیست ها چاره ای جز تن دادن به خواسته های ملت فلسطین و رفع محاصره غزه ندارند.

تظاهرات بزرگ بازگشت از 30 مارس سال گذشته آغاز شده و تاکنون در این تظاهرات و فعالیت‌های مربوط به آن 257 نفر به شهادت رسیده و نزدیک به 29 هزار نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال صدها نفر از آنان وخیم است.

پربیننده ترین خبرها