رژیم صهیونیستی جنوب غزه را بمباران کرد

رژیم صهیونیستی جنوب غزه را بمباران کرد
شنبه 18 اسفند 1397 - 02:26

جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد شنبه در پاسخ به شلیک یک راکت به سمت اراضی اشغالی، اهداف مقاومت در شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

العالم-فلسطین اشغالی

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد شنبه ساعاتی پس از شلیک یک راکت از غزه به سمت شهرک صهیونیست‌نشین «اشکول»، شهر خان‌یونس واقع در جنوب غزه را بمباران کردند.

منابع خبری فلسطین اعلام کردند که جنگنده‌های اسرائیلی همچنین اطراف بندر الجدید در غرب خان یونس را هدف قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های مقاومت در شمال نوار غزه حمله کرده و یک سایت دریایی متعلق به گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) را هدف قرار دادند.

به گزارش «مرکز اطلاع رسانی فلسطین»، صهیونیست‌ها چهار حمله هوایی به شمال، مرکز، جنوب و غرب نوار غزه انجام داده‌اند، اما هنوز خسارات وارده تخمین‌زده نشده است.

شبکه خبری «قدس» نیز اعلام کرد که منطقه «دیرالبلح» در غرب خان‌یونس هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ساعتی بعد مدعی شد که این حملات به تلافی راکت‌های شلیک شده از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی این منطقه بوده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی چند شبی است که به بهانه از شلیک راکت یا خمپاره از غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین مجاور غزه، حملاتی را به سمت مواضع و اهداف داخل نوار غزه انجام می‌دهند.

همچنین ساعاتی پیش، در پی رهگیری یک فروند راکت شلیک شده از غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین در منطقه موسوم به «غلاف غره»، آژیر خطر به صدا درآمده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک فروند راکت از نوار غزه شلیک شد و به منطقه ای در «اشکول» اصابت کرد، اما تلفاتی در پی نداشت.

این حملات پس از راهپیمایی موسوم به «بازگشت» روز جمعه در نوار غزه برگزار شد و کمیته برگزاری این راهپیمایی ها به مناسبت روز جهانی زن در 8 مارس (17 اسفند)؛ تظاهرات این هفته را به نام «زن فلسطینی» نامگذاری کرد.

این راهپیمایی ها تاکنون منجر به شهادت بیش از 260 فلسطینی و زخمی شدن بیش از 27 هزار نفر دیگر شده است.

پربیننده ترین خبرها