پیش بینی آخرین وضعیت آب و هوای کشور تا پایان این هفته

پیش بینی آخرین وضعیت آب و هوای کشور تا پایان این هفته
سه شنبه 21 اسفند 1397 - 10:48

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد که از امروز (21 اسفند) تا پنجشنبه این هفته شاهد افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود.

العالم - ایران

کارشناس سازمان هواشناسی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایرنا گفت: در چند روز گذشته دمای هوا در نقاط مختلف کشور کاهش یافته بود اما از امروز شاهد افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود.

«فریبا گودرزی» افزود: امروز در برخی از مناطق سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی، جنوب استان یزد و شمال استان هرمزگان رگبار باران همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه برای ارتفاعات جنوبی کرمان نیز بارش برف پیش بینی شده است، اظهارداشت: فردا (22 اسفند) بیشتر مناطق کشور جوی آرام خواهد داشت اما روز پنجشنبه سامانه بارشی جدید از سمت غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و در مناطق شمال غرب، غرب و جنوب غرب بارش رخ می‌دهد که در مناطق سردسیر و مرتفع بارش به شکل برف خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: پنجشنبه در ایلام و خوزستان علاوه بر بارش‌ها در برخی ساعات احتمال وزش باد همراه با گرد و خاک وجود دارد.

وی گفت: روز جمعه این سامانه بارشی تقویت می‌شود و بیشتر مناطق کشور را در بر خواهد گرفت.

هوای تهران غبار آلود می شود

کارشناس سازمان هواشناسی بیان داشت: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری است و فردا در طول روز کمی غبار محلی خواهد داشت اما جمعه تهران بارندگی دارد، کمینه دمای امروز صبح پایتخت 5 درجه بالای صفر بود که انتظار داریم بیشینه دمای این کلان شهر به 16 درجه بالای صفر برسد.

گودرزی یادآورشد: لاله‌زار در استان کرمان و کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری با دمای منفی 9 سردترین و راسک و زرآباد در استان سیستان و بلوچستان به ترتیب با دمای 28 و 26 درجه بالای صفر گرمترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها