یک خبر چند خط تحلیل؛

آیا ایران تلفن های مقامات اسرائیلی را هک کرده است؟

آیا ایران تلفن های مقامات اسرائیلی را هک کرده است؟
سه شنبه 28 اسفند 1397 - 17:35

العالم _ فلسطین اشغالی

خبر:

  • پس از ادعای هک شدن تلفن های "گانتز" رقیب نتانیاهو در انتخابات و همچنین ایهود باراک توسط ایران، ایندی پندنت عربی مدعی شد ایرانیان تلفن همسر و پسر نتانیاهو را نیز هک کرده اند.


تحلیل:

  • در یک نگاه ساده روشن می شود که ادعاهایی از این دست بیش از هر چیز نشانگر اعتراف مقامات صهیونیستی به اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
  • طی ماه ها و هفته های اخیر مکرر شنیده می شود که لزوم مقابله با ایران از سوی کاندیداهای انتخابات اسرائیل در حقیقت به برگ برنده آنها در کسب رای در میان مردم تبدیل شده است و این یعنی آنکه ایران امروز با اقتدار بزرگترین تهدید علیه اسرائیل و امنیت رژیم صهیونیستی محسوب می شود. نباید فراموش کرد اسرائیل امروز در محاصره جدی محور مقاومت قرار دارد و موشک های نقطه زن محور مقاومت به کابوسی جانکاه برای اسرائیل بدل شده اند.
  • چنانکه مساله دستگیری ومحاکمه چندی پیش یک وزیر اسرائیلی نشان داد نفوذ اطلاعاتی ایران تا عمق دستگاه حکومتی اسرائیل پیش رفته است و در مقابل چنان نفوذی مساله هک تلفن های همراه "گانتز" "باراک " و همسر و پسر نتانیاهو امری پیش پا افتاده محسوب می شود.
  • انچه در این میان مهم است اینکه نتانیاهو با طرح این مساله بدون در نظر گرفتن مسائل حیثیتی و امنیتی اسرائیل درصدد اخذ رای در انتخابات 20 فروردین است و در مقابل رقبا نیز با اصرار بر آن درصدد خنثی کردن تبلیغات نتانیاهو علیه خود هستند.

پربیننده ترین خبرها