اعلام موضع یمن در برابر تصمیم ترامپ درباره جولان از زبان الحوثی

سه شنبه 6 فروردين 1398 - 14:40

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن گفت ثبات قدم نیروهای یمنی در همه استان های کشور از امروز برای آنان به منزله پیروزی است و ملت یمن پیروز خواهد شد.

العالم - یمن

محمد علی الحوثی در مراسم چهارمین سالگرد حمله به یمن، طی سخنانی وزیر امور خارجه آمریکا را خطاب قرار داد و گفت : مایک پمپئو باید بداند که ایمان و باور ما به پیروزی، ناشی از باور و اعتقاد ما به عادلانه بودن قضیه یمن است و هر اندازه که بر اقدامات تجاوزکارانه خود علیه یمنی ها را افزایش دهید، به خواست خدا، پیروزی از آنِ مردم یمن خواهد بود.

الحوثی همچنین رویکرد برخی کشورها در عادی سازی روابط با دشمن صهیونیست را محکوم و تاکید کرد : ما هرگز عادی سازی روابط با دشمن را نخواهیم پذیرفت.

وی افزود: از قهرمانانی که تل آویو و شهرک های دشمن را هدف حملات خود قرار دادند، تمجید می کنیم و اعلام می کنیم که ملت ما از فلسطین حمایت می کند.

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن، تصمیم ترامپ درباره جولان اشغالی در سوریه را محکوم کرد و گفت به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر منطقه جولان سوریه از سوی فردی است که صلاحیت چنین تصمیمی را ندارد.

الحوثی افزود: به برادران خود در سوریه نیز پیروزی بر دشمنان را تبریک می گوییم.

مردم یمن با تجمع گسترده در میدان های بزرگ استان های حجه، الحدیده و ذمار ، به مناسبت گذشت چهارمین سال از مقاومت و پایداری مردم یمن در مقابله با متجاوزان سعودی – آمریکایی راه پیمایی برگزار کردند.

پربیننده ترین خبرها