ارتش برای امدادرسانی احتمالی در تهران اعلام آمادگی کرد

ارتش برای امدادرسانی احتمالی در تهران اعلام آمادگی کرد
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 16:27

سخنگوی ارتش از آمادگی یگان‌های مختلف برای امدادرسانی احتمالی در تهران خبر داد.

العالم - ایران/ سیاسی

امیر شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش درخصوص اقدامات پیش‌بینی شده برای هرگونه امدادرسانی در صورت وقوع حوادث طبیعی از جمله سیل در تهران اظهار داشت: تمامی یگان‌های ارتش در تهران برای امدادرسانی به مردم در صورت نیاز در آماده‌باش کامل هستند و یگان‌های متعددی در مناطق خاص به ویژه مناطقی که از سوی سازمان هواشناسی و یا ستاد بحران اعلام شده مستقر شدند و همه پیش‌بینی‌ها برای امدادرسانی مناسب صورت گرفته است.

تقی‌خانی با اشاره به آماده‌باش یگان‌های مختلف در حوزه‌های مهندسی، اسکان و کمک‌رسانی خاطرنشان کرد:‌ چند دستگاه لودر و بلدوزر و تعداد زیادی چادرهای گروهی و امکانات برپایی آشپزخانه،‌ آمبولانس و خدمات ضروری پزشکی در نظر گرفته شده و تیپ 65نوهد نیز برای امدادرسانی‌های خاص فراخوان شده‌اند.

وی تصریح کرد:‌ سایر نیروهای پیاده نیز برای کمک‌رسانی‌های انفرادی و گروهی در تهران پیش‌بینی شده و همه این نفرات و تجهیزات بر روی خودروهای کفی مورد نظر ترابری مستقر و آماده هستند تا در صورت نیاز به مناطق مختلف اعزام شوند.

سخنگوی ارتش خاطرنشان کرد:‌به منظور پشتیبانی از اسکان مردم برخی پادگان‌ها و مراکز آموزش سربازی ارتش نیز سازماندهی شده‌اند تا در صورت وقوع حادثه و در صورت نیاز بتوان مردم را در این مراکز اسکان داد.

تقی‌خانی تصریح کرد:‌علاوه بر تهران تمام یگان‌های ارتش در سراسر کشور و به ویژه مناطقی که اکنون با خطر سیل روبه‌رو هستند فراخوان شده و همه امکانات برای کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده فراهم است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها