وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی خواستار ترور رهبران مقاومت شد

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی خواستار ترور رهبران مقاومت شد
پنج‌شنبه 8 فروردين 1398 - 12:44

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی خواستار از سرگیری عملیات ترور رهبران مقاومت از جمله جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نوار غزه شد.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، آویگدور لیبرمن در گفت وگو با روزنامه 'اسرائیل الیوم' گفت: در شرایط کنونی نیازی به حمله زمینی به غزه نیست و تل آویو موشک های نقطه زن و هوشمندی در اختیار دارد که می تواند تمامی اهداف مدنظر در داخل غزه را هدف قرار دهد و نابود کند.

وی سال 2016 نیز تهدید کرده بود که در صورت انتصاب به عنوان وزیر جنگ، ظرف 48 ساعت اگر حماس برای بازگرداندن نظامیان اسیر اسرائیلی در غزه موافقت نکند، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش را ترور خواهد کرد.

لیبرمن 30 می سال 2016 سمت وزارت جنگ را بر عهده گرفت و در نهایت نه تنها نتوانست به وعده خود عمل کند، بلکه پس از شکست عملیات سری ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس در اواخر سال گذشته، مجبور به استعفا شد.

مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی اوایل هفته جاری بار دیگر با هم درگیر شدند و در نهایت پس از ساعت ها حمله جنگنده های اسرائیلی به غزه و پاسخ متقابل مقاومت فلسطین، این رژیم بار دیگر مجبور شد به توافق آتش بس تحت نظارت مصر تن دهد.

درگیری میان نیروهای مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی به ویژه در نوار غزه در ماه های اخیر بالا گرفته است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها