تازه ترین اخبار از تحولات میدانی یمن؛

تلفات و خسارات سنگین مزدوران سعودی در شمال و جنوب یمن

تلفات و خسارات سنگین مزدوران سعودی در شمال و جنوب یمن
جمعه 9 فروردين 1398 - 21:03

نیروهای یمنی چندین تانک و خودروی زرهی مزدوران سعودی را در جنوب و شمال یمن منهدم کردند.

العالم - یمن

خبرنگار شبکه العالم در یمن امروز جمعه گزارش داد: ارتش و کمیته های مردمی یمن با شلیک 2 موشک هدایت شونده توانستند 2 دستگاه تانک مزدوران سعودی را در منطقه الصدرین شهر مریس استان الضالع (جنوب) منهدم کنند.

خبرنگار العالم افزود: نیروهای یمنی همچنین با شلیک یک موشک هدایت شونده توانستند یک تانک دیگر مزدوران سعودی را در نزدیکی شهر "دَمْت" استان الضالع منهدم کنند.

خبرنگار العالم اعلام کرد: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین در استان الجوف (شمال) مانع پیشروی مزدوران سعودی شدند و تلفات و خسارات سنگینی را به آنها وارد کردند.

خبرنگار العالم افزود: مزدوران سعودی از 3 جهت به سوی صحرای الاجاشر در استان الجوف پیشروی می کردند که نیروهای یمنی از پیشروی مزدوران جلوگیری کردند و دهها نفر از آنها را به هلاکت رساندند یا زخمی ردند.

به گزارش خبرنگار العالم؛ نیروهای یمنی توانستند 16 خودروی مزدوران سعودی را منهدم کنند و همۀ سرنشینان آن را به هلاکت برسانند و 3 نفر از مزدوران را نیز به اسارت گرفتند و تعداد زیادی از آنها را هم محاصره کرده اند.

خبرنگار العالم اعلام کرد: مزدوران سعودی در پیشروی چند ساعتۀ خود در صحرای الاجاشر از پشتیبانی جنگنده ها، بالگردها و هواپیماهای جاسوسی برخوردار بودند ولی نتوانستند پیشرفتی به دست بیاورند.

پربیننده ترین خبرها