رئیس جمهوری بر افزایش آمادگی برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی تاکید کرد

رئیس جمهوری بر افزایش آمادگی برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی تاکید کرد
دوشنبه 12 فروردين 1398 - 20:28

رئیس جمهوری ساعاتی پیش طی تماس تلفنی با استاندار خراسان جنوبی در جریان آخرین وضعیت بارش ها و میزان آمادگی استان قرار گرفت و در راستای آمادگی بیشتر در جهت خدمت رسانی به مردم و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی دستوراتی صادر کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی نیز در این تماس تلفنی گزارشی از میزان نزولات آسمانی و آمادگی دستگاه ها و تمهیدات حداکثری در خصوص مهار سیلاب ها و روان آب های احتمالی و همچنین خدمت رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی و وضعیت محورهای مواصلاتی استان به دکتر روحانی ارائه کرد.
رئیس جمهوری ضمن ابلاغ سلام به مردم شریف استان از استاندار، فرمانداران، بخشداران، دهیاران، مدیران دستگاه های اجرایی و تمامی نیروهای امدادی، خدمت رسان و کمک رسان قدردانی و بر به کارگیری همه توان و امکانات برای جلوگیری از بروز هرگونه بحران و حادثه ناخواسته احتمالی تا حصول اطمینان از برقراری آرامش و آسایش مردم تاکید کرد.
فعالیت سامانه های بارشی در استان خراسان جنوبی تاکنون خسارات سنگین نداشته و در برخی نقاط موجب جاری شدن روان آب شده است.
با توجه به نقشه های پیش یابی هواشناسی برای امروز و فردا (سه شنبه) 13 فروردین در خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود و وقوع روان آب در برخی نقاط استان نیز محتمل است.
با صدور اخطاریه جوی مبنی بر وقوع بارش های رگباری همراه با وزش باد شدید و توفان در استان 90 تیم امدادی و عملیاتی آماده باش هستند.
استان مرزی و کویری خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند 11 شهرستان دارد و با 6 استان کشور و افغانستان همجوار است.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با استانداران سراسر کشور، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت بارش ها و آمادگی دستگاه ها، بر بکارگیری تمامی تمهیدات و امکانات برای مدیریت سیلاب ها و جلوگیری از صدمات جانی و خسارات مالی به مردم تاکید کرد.

پربیننده ترین خبرها