لیگ قهرمانان آسیا

برتری پرگل ذوب آهن مقابل الوصل/ ذوب‌آهن موقتا صدرنشین شد

برتری پرگل ذوب آهن مقابل الوصل/ ذوب‌آهن موقتا صدرنشین شد
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 21:09

تیم فوتبال ذوب آهن ایران با نتیجه 3 بر یک برابر تیم الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسید.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران به مربیگری علیرضا منصوریان، در سومین بازی‌اش در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه A رقابت‌ها از ساعت 20:10 امروز (دوشنبه) در امارات به مصاف الوصل این کشور رفت که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود نماینده ایران به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار، ذوب آهن بازی را هجومی آغاز کرد و چند فرصت گلزنی به دست آورد اما این تیم النصر بود که در دقیقه ۱۵ گل اول بازی را به ثمر رساند. کایو مهاجم تیم الوصل به راحتی در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق دروازه ذوب آهن را باز کرد.

یک دقیقه بعد از گل حریف اماراتی، اوساگونا بازیکن خارجی ذوب آهن گل مساوی را وارد دروازه الوصل کرد و با یک ضربه سر دیدنی گل مساوی را به ثمر رساند.

گل دوم ذوب آهن نیز با پرتاب بلند اوت در محوطه جریمه به ثمر رسید. در نتیجه پرتاب اوت توپ به ارسلان مطهری رسید و او هم با یک شوت فنی گل دوم تیمش را زد تا ذوب آهن مثل سایر مسابقات آسیایی‌اش در این بازی هم یک بازگشت رویایی داشته باشد در نیمه دوم نیز شاگردان منصوریان با یک گل دیگر توانستند نتیجه را سه برصفر به نفع خود به پایان برسانند.

گلهای ذوب آهن را کریستین اوساگوآنا (16), ارسلان مطهری (35) و حمید بوحمدان (86) به ثمر رساند و تک گل الوصل را نیز کایو در دقیقه 15 وارد دروازه ذوب آهن کرد.

تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران با این پیروزی هفت امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول گروه A لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

داور:یاماتو یودی( ژاپن)

کمک داوران: هیروما ریو – نیشی هاشی ایسائو( ژاپن)

داور ژاپنی دیدار الوصل امارات - ذوب‌آهن ایران در دقیقه 44 به زبیر نیک‌نفس از تیم ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

کارت قرمز:-

گل: کایو ( دقیقه ۱۵) برای الوصل اوساگونا ( دقیقه ۱۶) ، ارسلان مطهری( دقیقه ۳۵) برای ذوب آهن ایران

ترکیب تیم ذوب آهن ایران:

رشید مظاهری، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، حمید مطهری، زبیر نیک‌نفس، محمدرضا حسینی و اوساگونا

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب تیم الوصل امارات:

حامد عبداله، سالم جمعه، عبداله جاسم، عبداله صالح، هازا الفراسی، علی صالح، خلیل خمیس، علی سالمین، خمیس اسماعیل، کایو و یوسف احمد

سرمربی:رقه کمپف

در دیگر بازی این گروه تیم‌های النصر عربستان و الزورا عراق از ساعت 21:45 امشب به مصاف هم رفتند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها