تخریب 11مسجد توسط رژیم آل خلیفه بحرین

تخریب 11مسجد توسط رژیم آل خلیفه بحرین
جمعه 6 ارديبهشت 1398 - 16:51

جمعیت الوفاق بحرین روز جمعه طی بیانیه ای اعلام کرد که رژیم آل خلیفه بحرین 11 مسجد را در حوادث سال 2011 در این کشور تخریب و به حال خود رها کرده است.

العالم ـ بحرین

به گزارش شبکه تلویزیونی اللؤلؤه بحرین، جمعیت الوفاق بحرین افزوده است: همچنان 11 مسجدی که رژیم بحرین تخریب کرده، بازسازی نشده است و نگرانی وجود دارد که این مساجد و هویت آنها نابود شود.
در این بیانیه آمده است: مسجد ابوذر غفاری در منطقه نویدرات، مسجد ابوذر در منطقه کرباباد، مسجد الزهراء و مسجد فسله در شهر زاید، مسجد جامع شیخ موسی در منطقه حجر، مسجد العلویات واقع در منطقه بلاد قدیم، مسجد امام حسین(ع) در منطقه سلماباد، مزار الامام در منطقه دارکلیب، مسجد مراحونه در زنج و مسجد بن شملان و مسجد عبد الصالح در برهامه تخریب شدند.
جمعیت الوفاق تاکید کرده است که اینکه مساجد تخریب شده به حال خود رها شدند نشان دهنده تداوم سیاست ظلم مذهبی، فقدان آزادیهای دینی در بحرین است.
در ادامه این بیانیه آمده است که فقدان آزادی دینی و سرکوب مذهبی و ظلم نتیجه فقدان عدالت و نبود آزادی است.
جمعیت الوفاق در پایان خواستار تسریع در بازسازی و احداث مساجد تخریب شده و بازگشت آزادیهای دینی شد.
بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است.
مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کارآمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.
ناآرامیهای بحرین تاکنون ده ها کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته است.
رژیم آل خلیفه صدها بحرینی را نیز سلب تابعیت کرده است.
به گزارش ایرنا، همچنین سازمان عفو بین‌الملل پیشتر در گزارشی اعلام کرد که سرکوب آزادی بیان در بحرین بصورت گسترده ادامه دارد.
گروه‌های مدافع حقوق بشر بارها رژیم آل خلیفه را به خاطر سرکوب مخالفان محکوم کرده‌ و خواستار اصلاحات در نظام سیاسی این کشور شده‌ است.

پربیننده ترین خبرها