مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا؛

تیم والیبال شهرداری ورامین قهرمان آسیا شد/ صعود به جام باشگاه های جهان

تیم والیبال شهرداری ورامین قهرمان آسیا شد/ صعود به جام باشگاه های جهان
جمعه 6 ارديبهشت 1398 - 19:14

تیم والیبال شهرداری ورامین به رغم باخت در ست های اول و دوم بازی، توانست با نمایشی دیدنی و حساب شده با برتری 3 بر 2 مقابل پاناسونیک ژاپن به مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا دست یابد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا که از 29 فروردین به میزبانی چین تایپه آغاز شده بود، امروز (جمعه) با برگزاری دیدار فینال به اتمام رسید.
شاگردان «رحمان محمدی‌راد» در تیم شهرداری ورامین که به فینال رسیده بودند در دیدار پایانی برابر تیم قدرتمند پاناسونیک ژاپن به پیروزی 3 بر 2 رسیده و جام قهرمانی را بالای سر بردند تا جواز حضور در جام باشگاه های جهان را کسب کنند.
به گزارش ایرنا، تیم شهرداری ورامین در مرحله مقدماتی برابر نماینده ژاپن شکست خورده بود و امروز با نمایشی حساب شده توانست با برتری مقابل این حریف به مقام نخست برسد.
پاناسونیک در ست های اول و دوم با امتیازات 25 بر 20 و 25 بر 16 به برتری رسید، اما نماینده کشورمان در ادامه ست های سوم، چهار و پنجم را با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 20 و 16 بر 14 از آن خود کرد و پیروز شد.
شهرداری ورامین در دیدار نیمه نهایی نیز نماینده پر قدرت هند را شکست داده بود تا با طی کردن مسیری سخت و شکست تیم های مدعی، عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها