سپاه: اگر آمریکایی ها اقدامی کنند پاسخی قاطع خواهند گرفت

سپاه: اگر آمریکایی ها اقدامی کنند پاسخی قاطع خواهند گرفت
دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 - 16:25

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که حرکت های دشمنان نشان از راه درست و قدرت ایران است، گفت: آمریکایی ها همیشه هر کاری کردند پاسخ محکمی گرفته اند و از این به بعد هم اگر اقدامی کنند قطعا پاسخ خواهند گرفت.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سردار دریادار «علی فدوی» روز دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، اظهارداشت: دشمنان ما رجز خوانی می کنند و هر حرکتی می توانند علیه ما انجام می دهند؛ این حرکت های دشمنان نشان از راه درست و قدرت ایران است.
وی افزود: اگر ما یک قاچاقچی را اعدام کنیم آن را در بوق و کرنا می کنند اما می بینیم که در مقابل اعدام همزمان 37 نفر بی گناه سکوت می کنند.
معاون هماهنگ‌ کننده سپاه با تاکید بر اینکه ما باید در قله قرار گیریم، بیان کرد: اگر ما همواره در اوج قدرت باشیم هیچ کس جرات نزدیک شدن و تهدید کردن ایران اسلامی را نخواهد داشت.
دریادار فدوی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با گذشت چهل سال به یک تکیه گاه خوب دست پیدا کرده است تا راه را با قوت بیشتر طی کند.
وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه پاسخ سپاه به اقدام ترامپ مبنی بر تروریست خواندن سپاه چه خواهد بود، افزود: آمریکایی ها همیشه هر کاری کردند پاسخ محکمی گرفته اند و از این به بعد هم اگر اقدامی کنند قطعا پاسخ خواهند گرفت.
معاون هماهنگ کننده سپاه خاطرنشان کرد: ما اکنون نسبت به گذشته خیلی قوی تر هستیم و آمریکایی ها هم‌ این را به خوبی می دانند.
دریادار فدوی ادامه داد: آمریکا مدعی می شود که حساب های بانکی سپاه را در خارج کشور مسدود می کند این در حالی است که سپاه اصلا حسابی در خارج از کشور ندارد که آن را مسدود کنند؛ حساب های فرماندهان سپاه در داخل کشور نیز در حد همان حقوق آنان است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما جنگ ‌را به خانه دشمنان منتقل کرده ایم، اظهارداشت: پیش از این ما مجبور بودیم در خانه خود با دشمن بجنگیم اما امروز ما هزاران کیلومتر آن طرف تر با دشمن می جنگیم و در این اقدام ابتکار عمل نیز با ما است.
معاون هماهنگ کننده سپاه در پاسخ به سوالی در رابطه با مذاکره سپاه پاسداران با طالبان و گروهک ها گفت: سپاه مذاکراتی با هیچ گروهی ندارد، نیروهای سپاه به صورت مداوم در حال درگیری با دشمنان هستند و همواره شهید می دهند.
دریادار فدوی تصریح کرد: هیچ ضد انقلابی در چهل سال گذشته مبارزه ای نکرده است مگر اینکه به آمریکایی ها متصل باشد.
وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر دلایل حضور سپاه در امر سازندگی اضافه کرد: سپاه در دولت آقای هاشمی به درخواست آنها وارد بحث سازندگی شد؛ درست است که برخی از دوستان کم‌لطفی می کنند نسبت به سپاه اما همین افراد برای کارهای عمرانی کشور از سپاه درخواست می کنند.
به گزارش ایرنا، معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه امروز تمام اقدامات سپاه در عرصه سازندگی به در خواست دولت بوده است، اظهارداشت: اگر سپاه نبود هزینه های بسیاری برای سازندگی به کشور تحمیل می شد؛ سپاه بسیاری از پروژه های بزرگ و عظیم کشور را امروز اجرایی می کند.
دریادار فدوی با تاکید بر اینکه قوی ترین نیروهای متخصص کشور در سپاه و بسیج فعالیت می کنند، یادآور شد: اگر سپاه نبود بزرگترین پالایشگاه میعانات تحت عنوان پالایشگاه خلیج فارس راه اندازی نمی شد.

پربیننده ترین خبرها