ایران حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را شدیداً محکوم کرد

ایران حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را شدیداً محکوم کرد
يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 - 19:01

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را شدیدا محکوم کرد و گفت: در پرتو حمایت نامحدود آمریکا از این رژیم و سکوت شرم‌آور برخی دولت‌های اسلامی جنایات صهیونیست‌ها پایانی ندارد.

العالم _ ایران / سیاسی

«سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در فلسطین اشغالی را که منجر به شهید و مجروح شدن ده‌ها نفر از شهروندان فلسطینی از جمله زنان و کودکان شد، شدیدا محکوم کرد و گفت: در پرتو حمایت نامحدود آمریکا از این رژیم و سکوت شرم آور برخی از دولت‌های اسلامی، سلسله جنایات صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی فلسطین پایانی ندارد.

موسوی ضمن تجلیل از مبارزات مشروع و مقاومت صبورانه مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس و تاکید بر حق مشروع فلسطینی‌ها در دفاع از خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، خواستار اقدام فوری سازمان‌ها و مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی در جلوگیری از تداوم تجاوزات این رژیم علیه مردم بی دفاع و بیگناه فلسطین شد.

در پی درگیری‌ رژیم صهیونیستی با گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه که از شنبه 14 اردیبهشت آغاز شده است 10 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و 80 نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها