لاریجانی حلول ماه رمضان را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت

لاریجانی حلول ماه رمضان را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت
سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 - 11:10

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همتایان خود، فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و این ماه را مجالی برای تقویت همدلی، همصدایی و وحدت میان ملت های مسلمان و گره گشایی در جامعه مسلمین دانست.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

علی لاریجانی روز سه شنبه در این پیام تبریک به همتایان خود در مجالس کشورهای اسلامی تصریح کرد: خرسندم صمیمانه ترین تبریکات این جانب را به مناسبت فرا رسیدن ماه پربرکت رمضان، ماه نزول قرآن و نیایش به درگاه خدای سبحان پذیرا باشید.
وی در این پیام تبریک اظهار داشت: ماه رمضان مجالی برای تقویت همدلی، همصدایی و وحدت میان ملت های مسلمان و گره گشایی در جامعه مسلمین است.
رییس مجلس تاکید کرد: مجلس شورای جمهوری اسلامی ایران از تقویت هر چه بیشتر مناسبات و رایزنی های موثر و سازنده با مجالس کشورهای اسلامی استقبال می کند.
لاریجانی همچنین خاطرنشان کرد: امید است با بهره گیری از برکات و معارف عظیم این ماه، شاهد گشودن فصلی نوین در مناسبات برادرانه فی ما بین و همچنین توسعه همدلی و همکاری در جهان اسلام باشیم.
به گزارش خانه ملت، وی در این پیام تبریک از خداوند عزوجل موفقیت روزافزون و سلامت و سعادت نمایندگان پارلمان دولت و ملت آن کشورها و سربلندی و عزت جهان اسلام و ملت های مسلمان را مسالت کرد.

پربیننده ترین خبرها