سرلشکر سلامی از نمایندگان مجلس برای حمایت از سپاه قدردانی کرد

سرلشکر سلامی از نمایندگان مجلس برای حمایت از سپاه قدردانی کرد
سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 - 14:56

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه ای از اقدام نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه در مقابل اتهام منفعلانه آمریکا به این نهاد تشکر کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

در نامه سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمده است: صمیمانه از اقدام انقلابی و شجاعانه نمایندگان در حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل اتهام منفعلانه آمریکا به این نهاد مقدس سپاسگذاری می کنم.
سرلشکر سلامی در ادامه این نامه آورده است: از پیام تبریک نمایندگان در پاسخ به اعتماد کریمانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در سپردن امانت الهی سپاه به این حقیر نیز تشکر و قدردانی می کنم.
وی افزود: ما به اذن خداوند اراده کرده ایم بیرق پیروزی را بر فراز قله های رفیع عالم برافرازیم و دشمنان ایران اسلامی را با شکست ها و تحقیرهای فراموش ناشدنی تا قبرستان تاریخ بدرقه کنیم، به نصرت الهی ایمان داریم و به وعده های تخلف ناپذیر وی اطمینان که در گام دوم انقلاب شکوهمند تمدن اسلام، چشمان شرق و غرب عالم را به خود خیره خواهد کرد.
وی گفت: ایران عزیز اسلامیمان سربلند تر از هر زمان همچون خورشید عالم تاب بر میانه آسمان پیشرفت و عظمت جهان خواهد درخشید و ما تا پیروزی نهایی در میدان جهاد و شهادت می مانیم.
این نامه توسط اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها