هرج و مرج در فرودگاه های عربستان؛ اعتصاب گسترده کارکنان خطوط هوایی + تصاویر

سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 - 21:01

روز دوشنبه با آغاز ماه مبارک رمضان، فرودگاه های عربستان سعودی به دلیل تاخیر چندین ساعته پروازها ،بسیار شلوغ و مملو از جمعیت شد.

العالم - عربستان سعودی

کاربران توییتر نیز تصاویری از این ازدحام و خبر اعتصاب کارمندان شرکت هوایی عربستان منتشر کردند که اوج اختلال را به تصویر می کشید.

برخی نشریات محلی نیز گزارش هایی از انبوه مسافران در فرودگاه ملک عبدالعزیز جده و فرودگاه ملک خالد ریاض ارائه دادند زیرا برخی پروازها 8 ساعت تاخیر داشت و پروازهای زیادی نیز لغو شد .

خطوط هوایی عربستان اما به خاطر تاخیر پروازها عذر خواهی کرد گفت دلائل این تاخیرها خارج از اراده ما بود و تلاش خواهیم کرد به زودی حل و فصل شود.

این شرکت دلیل تاخیر پروازها را تراکم سفر و همزمانی آن با ماه رمضان و تعطیلات تابستان دانست و خودداری شماری از کارمندان از کار کردن برای مسائل مالی را تکذیب کرد که کارمندان نظر دیگری داشتند!

برخی رسانه های محلی نیز درباره آغاز فعالیت خطوط هوایی و بزرگترین عملیات تاریخ با طرح استراتژیک موسم به تابستان سخن گفتند تا به نوعی این بی نظمی را توجیه کنند.

در مقابل نیز مسافران معترض از تاخیر پروازها مطالبی در توییتر گذاشتند و از ایجاد اختلال در کارهایشان خبر دادند بسیاری از آنان نیز عذرخواهی شرکت را کافی ندانسته و برخی خواهان تحریم این شرکت شدند .

برخی کاربران توییتر نیز به شکل گسترده ای خبرهایی از اعتصاب دهها نفر از کارمندان حفاظت و استعفای دهها خلبان در اعتراض به کاهش حقوق برخی و تاخیر در پرداخت پاداش های برخی دیگر خبر دادند .

پربیننده ترین خبرها