ترامپ طی 10 سال بیش از 1 میلیارد دلار زیان دیده است

ترامپ طی 10 سال بیش از 1 میلیارد دلار زیان دیده است
چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 - 13:02

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، دونالد ترامپ طی 10 سال بیش از ۱ میلیارد دلار از دارایی‌های خود را از دست داد؛ به همین دلیل ۸ سال از پرداخت مالیات اجتناب کرد.

العالم - آمریکا

به گزارش شبکه خبری العالم به نقل از نیویورک تایمز؛ در سال ۱۹۸۵ دونالد ترامپ ۴۶.۱ میلیون دلار از دارایی‌های خود شامل هتل‌ها، ساختمان‌ها و آپارتمان‌هایش را از دست داد و در ادامه تا ۱۰ سال بر میزان ضرر و زیان‌های او افزوده شد.

در سال ۱۹۸۶ وی ۶۸.۷ میلیون دلار دیگر از دارایی‌هایش را از دست داد. در سال‌های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۱ هم ترامپ دارایی‌های بیشتری را از دست داد که این رقم در این دو سال به بیش از ۵۰۰ میلیون دلار می‌رسد.

در مجموع بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۴ دونالد ترامپ حدود ۱.۱۷ میلیارد دلار پول از دست داد و این زیان‌ها به اندازه‌ای بالا بود که او به مدت ۸ سال از پرداخت مالیات معاف شد. روزنامه نیویورک تایمز این اطلاعات را با دستیابی به یک نسخه از اظهارنامه‌های مالیاتی دونالد ترامپ منتشر کرد.

این اطلاعات نشان می‌دهد ترامپ در قیاس با دیگر مالیات دهندگان ثروتمند آمریکایی، تنها فردی است که این حجم از پول را در این بازه زمانی از دست داده است.

کاخ سفید تاکنون به درخواست‌ها برای واکنش به این مسئله پاسخی نداده است. این درحالی است که چارلز هاردر، وکیل دونالد ترامپ به انتشار این گزارش از سوی نیویورک تایمز واکنش نشان داد و اعلام کرد این گزارش «بدون شک غلط» و «کاملا نادرست» است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها