تسلط ارتش سوریه بر یک شهرک مهم در ریف حماه

تسلط ارتش سوریه بر یک شهرک مهم در ریف حماه
چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 - 18:02

منابع رسانه‌ای از تسلط نیروهای ارتش سوریه بر یک شهرک راهبردی در ریف شمال غربی حماه خبر دادند.

العالم - سوريه

نیروهای ارتش سوریه روز چهارشنبه موفق شدند به طور کامل کنترل شهرک راهبردی «کفر نبوده» در ریف غربی حماه را در دست خود بگیرند.

در همین ارتباط، شبکه روسیا الیوم گزارش داد که ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود در شمال غربی حماه، بر شهرک مهم «کفر نبوده» مسلط شد.

خبرگزاری سانا در این رابطه خبر داد که نیروهای سوری در جریان آزادسازی کفر نبوده، ضربات توپخانه‌ای به مخفیگاه و تحرکات آنها در این شهرک وارد کردند که این ضربات موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌ها و انهدام مخفیگاه‌ها و مهمات متعلق به آنها شد.

منابع نظامی سوریه می‌گویند که نیروهای سوری با تسلط بر این شهرک راهبردی، می‌توانند حومه‌های شمالی و غربی حماه را به یکدیگر متصل و ایست‌های بازرسی جدیدی را برای خود تثبیت کنند.

کارشناسان نظامی سوری تاکید کردند که با کنترل ارتش سوریه بر کفر نبوده، ارتش می‌تواند تمامی حومه حماه را که در اشغال عناصر مسلح قرار دارد، آزاد کرده و آن را از حومه جنوبی ادلب یعنی از کوه الزاویه جدا و خطوط امدادرسانی افراد مسلح در حومه‌های حماة و ادلب را قطع کند.

یگان‌های ارتش سوریه از دیروز سه‌شنبه حملات سنگینی را علیه محور تحرکات تروریست‌ها و مناطق استقرار آنها در حومه شمالی غربی حماه آغاز کردند و موفق شدند پس از درگیری شدید با گروه‌های تروریستی وابسته به «هیات تحریر الشام» در غرب حماه، چند شهرک‌‌ و روستای دیگر را نیز آزاد کنند.

فارس

پربیننده ترین خبرها