آماده باش کامل نیروهای تروریست ارتش آمریکا در عراق

آماده باش کامل نیروهای تروریست ارتش آمریکا در عراق
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 - 03:37

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا از بیم و توهم حملات احتمالی در بیانیه ای به نیروهای این کشور درعراق اعلام کرد که به دلیل تهدیدات قریب الوقوع علیه نیروهای آمریکا، تفنگداران تروریست آمریکایی در عراق به حالت آماده باش کامل در آمدند.

العالم - عراق

به گزارش خبرگزاری رویترز، درهمین حال «بیل اوربان» سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در این بیانیه مدعی شد: اظهارات اخیر معاون فرمانده نیروهای ائتلاف (به اصطلاح) ضد داعش (مبنی بر عدم تهدید نیروهای امریکایی از سوی نیروهای شبه نظامی مورد حمایت ایران) با تهدیدات جدی که دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و هم پیمانان نسبت به نیروهای مورد حمایت تهران در اختیار دارند، مغایر است.

بیانیه ارتش آمریکا درحالی منتشر می شود که ژنرال «کریس جیکا» معاون برنامه ریزی راهبردی و اطلاعاتی فرمانده این ائتلاف ساعاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی در وزارت دفاع آمریکا گفته بود: هیچ گونه افزایش تهدید آمیزی از سوی شبه نظامیان مورد حمایت ایران علیه نیروهای ائتلاف حاضر در عراق و سوریه وجود ندارد.

جیکا اعلام کرده بود: ما از حضور این نیروها اگاهی کامل داریم و مراقب آنها هستیم.

اظهارات اوربان، سخنان تازه ای نیس و مقام های کاخ سفید هفته گذشته نیز به دلیل آن چه توهم تهدید ایران علیه نیروهای ایالات متحده در منطقه خوانده شده بود، اعلام کردند که ناو هواپیمابر «آبراهام لینکلن» را به همراه چهار بمب افکن به خلیج فارس اعزام می کند.

ادعای مکرر آمریکایی ها درحالی مطرح می شود که منبع اطلاعاتی آن ها برای تهدید ادعایی از سوی ایران، سرویس های جاسوسی رژیم صهیونیستی بوده است.

پربیننده ترین خبرها