پیش بینی های هیکل درباره عربستان درست از آب درآمد

پیش بینی های هیکل درباره عربستان درست از آب درآمد
سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 - 09:11

پیش بینی های محمد حسنین هیکل روزنامه نگار و مورخ مصری درباره سرنوشت عربستان بعد از فوت او، در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

العالمعربستان سعودی

"محمد حسنین هیکل" قبل از فوتش گفته بود عربستان با یمن خواهد جنگید و در یمن غرق می شود و یمن پیروز خواهد شد، اگر این اتفاق نیفتاد، مرا از قبر بیرون بیاورید و جسدم را آتش بزنید و کتاب هایم را بسوزانید.

پیش بینی های هیکل درباره عربستان تحقق یافته است، عربستان در راستای طرح آمریکا و رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن آنچه آنرا "مشروعیت" خواند، مبارزه کرد، که در واقع منظور از این بازگرداندن، بازگرداندن ثروت ها و نفت یمن به جیب آمریکا و گذاشتن آن دراختیار آمریکا است.

عربستان به خاطر ضعف خود، مزدورانی از کشورهای دیگر را به خدمت گرفت و کشورهای دیگر را در ائتلاف متجاوز شریک کرد و امروز چهارمین سال از تجاوز خود را پشت سر گذاشت و وارد سال پنجم شد، بدون اینکه به هیچ پیشرفتی دست یابد، بلکه بالعکس، و با کشته شدن سربازانش در یمن و مزدورانش، همان طور که هیکل گفته بود، رو به قهقرا می رود.

حال سوال اینجاست که آیا عربستان پند می گیرد و نیروهایش را از یمن خارج می کند و قبل از اینکه نفس های اخرش را بکشد، از مردم یمن عذرخواهی می کند؟

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها