پاسخ سنگین ارتش سوریه به تجاوزات تروریست‌ها در شمال حماه

پاسخ سنگین ارتش سوریه به تجاوزات تروریست‌ها در شمال حماه
سه شنبه 7 خرداد 1398 - 19:18

نیروهای سوری در پاسخ به حملات و تجاوزات عناصر تروریستی و نقض مکرر منطقه کاهش تنش،‌ تعدادی از مخفیگاه‌های آنها در اطراف مورک و الزکاه و الاربعین واقع در ریف شمالی حماه را هدف قرار دادند.

العالم - سوریه

در راستای پاسخ به نقض های مکرر منطقه کاهش تنش، ارتش سوریه تعدادی از مخفیگاه‌های تروریست‌ها در اطراف شهرک‌های «مورک، الزکاه و الاربعین» واقع در در ریف شمالی حماه را منهدم کرد.

خبرگزاری دولتی سوریه «سانا» گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه عملیات سنگینی علیه مواضع تروریست‌های «جبهه النصره» و گروه‌های دیگر وابسته به آن در اطراف شهرک‌های مذکور انجام دادند.

سانا در ادامه خبر داد که این عملیات موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌ها و انهدام مخفیگاه‌ها، مقادیری از تسلیحات و مهمات آنها شد.

نیروهای ارتش چند روز پیش شماری از تروریست‌های جبهه النصره را در «قسطون»، «المغیر»، اطراف «کفرنبوده» و «الصیاد» در حومه شمالی حماه از پای دربیاورند.

نیروهای ارتش سوریه و متحدان آن از 16 اردیبهشت ماه گذشته عملیات پاکسازی شمال و شمال غربی حماه را که در مجاورت جنوب استان ادلب قرار دارد، آغاز کردند.

به دنبال پیشروی ارتش سوریه در ریف غربی حماه، سرکرده ائتلاف تروریستی «هیئة تحریر الشام» از عناصر تروریستی خواست تا جلوی این پیشروی را بگیرند.

«ابومحمد الجولانی» سرکرده ائتلاف تروریستی «هیئة تحریر الشام» (هتش) –که جبهه النصره رکن اصلی آن است- چند روز پیش خواستار ممانعت از پیشروی ارتش سوریه در ریف شمال غربی حماه شده بود

فارس

پربیننده ترین خبرها