اتفاق عجیب در مورد لباس تیم والیبال ایران/ لیست نهایی کولاکوویچ برای لیگ ملت های والیبال

اتفاق عجیب در مورد لباس تیم والیبال ایران/ لیست نهایی کولاکوویچ برای لیگ ملت های والیبال
پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 - 13:41

کمیته برگزاری لیگ ملت های والیبال در اقدامی عجیب ایران را مجبور کرده که در هر 3 بازی هفته اول که در چین برگزار می شود، از لباس سفید استفاد کند.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

بنابر اعلام امیرخوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران، با خط خوردن مسعود غلامی لیست 14 نفره ایران برای هفته اول لیگ ملت های والیبال درکشور چین مشخص شده است.

خوش خبر به سایت فدراسیون والیبال گفته، ثبت نام تیم ها انجام شده و تیم ملی ایران اسامی 14 بازیکن خود را با نظر کادرفنی معرفی کرده است.

در هفته اول تیم ایران با استفاده از ترکیب 14 نفره سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، پوریا فیاضی، امیر غفور، محمد جواد معنوی‌نژاد، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد، جواد کریمی، پوریا یلی، مرتضی شریفی، محمدرضا موذن و محمدرضا حضرت‌پور به مصاف حریفان خود می رود و در این هفته مسعود غلامی در کنار ملی پوشان حضور نخواهد داشت.

سرپرست تیم ملی در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: روز پنجشنبه آخرین تمرین خود را برگزار می کنیم و بازیکنان برای شروع مسابقات آماده هستند. تنها مشکل این است که ما باید برای هر سه دیدار از پیراهن سفید خود استفاده کنیم که این موضوع اتفاق عجیبی است و تا به حال سابقه نداشته است. کمیته برگزاری این تصمیم را اتخاذ کرده و به دنبال گفت و گو با مسئولان هستیم تا در این باره اعتراض خود را اعلام کنیم.

پربیننده ترین خبرها