مسئول جنبش مجاهدان غزه: ما امروز با خطر واقعی رو به رو هستیم + فیلم

شنبه 11 خرداد 1398 - 18:45

مسئول جنبش مجاهدان غزه گفت که روز جهانی قدس امسال از حیث شدت توطئه هایی که علیه قدس چیده شده و حجم انبوه قراردادهای شوم علیه آرمان فلسطین، با سال های پیش تفاوت دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

"نائل ابو عوده"، با شرکت در برنامه الحدث شبکه العالم گفت: جهان عرب و اسلام امروز به دو محور تقسیم شده است؛ محور اول، محور مقاومت و حامی آرمان فلسطین است که جانفشانی های زیادی در دفاع از قدس کرده است و محور دوم، محور سازش و خیانت است که همیشه نقاب دورغین دفاع از آرمان فلسطین را به چهره دارند.

ابو عوده درباره اهداف پشت پرده کنفرانس اقتصادی بحرین که قرار است همین ماه برگزار شود و کنفرانس های سران عربی و اسلامی که در مکه برگزار شد هشدار داد و گفت: ما امروز با خطر واقعی رو به رو هستیم ابزارها و عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز با چهره عربی در منطقه حضور یافته و کار می کنند.

مسئول جنبش مجاهدین گفت ملت فلسطین در مقابل توطئه محو آرمان فلسطین ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد که حرکت موج عظیم مردم در غزه و تظاهرات میلیون ها مسلمان در جهان عرب و اسلام در روز جهانی قدس پیامی بود برای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و عوامل و مزدوران آنها و رژیم های مستبد منطقه که امروز بخشی از توطئه علیه ملت فلسطین شده اند.

وی افزود: پیام مردم در روز جهانی قدس این است که مسأله قدس قابل معامله و چانه زنی نیست و ملت فلسطین و محور مقاومت در مقابل توطئه ها و نقشه های آمریکا می ایستند.

پربیننده ترین خبرها