حمله شهرک نشینان صهیونیستی به مسجد الاقصی + فیلم

يکشنبه 12 خرداد 1398 - 11:55

نظامیان رژیم صهیونیستی با ورود به مصلای 'القبلی' در مسجدالاقصی، به نمازگزاران فلسطینی تعرض کردند و خسارت‌های زیادی به جا گذاشتند.

العالم - فلسطین اشغالی

تعداد زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه) با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی وارد مسجد الاقصی شدند و به نمازگزاران و معتکفان فلسطینی تعرض کردند.

بر اساس گزارش وبگاه «دنیاالوطن»، تعداد زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز به صورت غیرقانونی وارد مسجدالاقصی شدند.

نظامیان صهیونیست به سمت نمازگزاران فلسطینی در صحن های مسجدالاقصی گاز اشک آور پرتاب کرده و اعتکاف کنندگان را در مسجدالقبلی محاصره کردند، صهیونیست‌ها برای شکستن درهای این مسجد تلاش کردند.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» نیز اعلام کرد، در پی تعرض نظامیان صهیونیست به مصلای «القبلی» در مسجدالاقصی، خسارت‌های زیادی به این بخش وارد شد.

در ادامه این گزارش آمده، نظامیان صهیونیست از نارنجک‌های صوتی برای متفرق کردن نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی استفاده کردند و به دلیل مقابله نمازگزاران با ورود این نیروها چند نمازگزار زخمی شدند.

بازداشت 25 اسیر آزاد شده

رژیم صهیونیستی دیروز اقدام به بازداشت‌های گسترده در مناطق مختلف قدس اشغالی کرد.

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، در این حملات 25 اسیر آزاد شده بار دیگر بازداشت شدند و برای باجویی به مراکز ویژه این موضوع انتقال پیدا کردند.

تصاویری از مقابله نیروهای ارتش اشغالگر با نمازگزاران حاضر در مسجد که برای جلوگیری از ورود شهرک‌نشینان تلاش می­‌کردند، در شبکه‌­های اجتماعی منتشر شد.

مسجد القبلی در بخش جنوبی مسجدالاقصی قرار دارد و مصلای این مسجد، همان مکان اصلی است که نمازگزاران برای ادای نماز جمعه در آن جمع می‌شوند.

پربیننده ترین خبرها