وقوع انفجار در مرکز پلیس شرق لیبی

وقوع انفجار در مرکز پلیس شرق لیبی
سه شنبه 14 خرداد 1398 - 14:50

منابع خبری از وقوع انفجار در نزدیکی مرکز پلیس شهر «درنه» واقع در شرق لیبی خبر دادند.

العالم- لیبی

ساکنان شهر درنه گفتند که صبح امروز سه‌شنبه یک بمب دست‌ساز در نزدیکی مرکز پلیس منطقه «الساحل الشرقی» در این شهر منفجر شد.

ساکنان شهر درنه گفتند که این انفجار در نزدیکی مرکز پلیس این شهر رخ داده و احتمال آن می‌رود که عامل انفجار، بمب دست‌سازی بود که در داخل دیوار کار گذاشته شده بود.

خبرگزاری اسپوتنیک با اعلام این خبر افزود که این انفجار تلفات انسانی در برنداشته است.

از سوی دیگر همزمان با وارد شدن درگیری‌ها طرابلس به سومین ماه متوالی، سازمان ملی نفت لیبی درباره کاهش تولید نفت این کشور هشدار داد.

«مصطفی صنع‌الله» رئیس سازمان مذکور با اشاره به اینکه منطقه هلال نفتی و بنادر صادرات نفت از تبعات جنگ به دور نیستند، درباره خسارت ۹۵ درصدی تولیدات نفت هشدار داد.

حملات نیروهای حفتر برای تصرف پایتخت لیبی اکنون وارد سومین ماه شده است و با وجود حمایت‌های مالی و تسلیحاتی مصر، امارات و عربستان سعودی از این نیروها اما همچنان با مقاومت نیروهای دولت وفاق ملی مواجه شده و در نفوذ به داخل طرابلس ناکام مانده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که از آغاز درگیری‌ها تا کنون حدود ۵۶۰ نفر از نیروهای غرب لیبی به ریاست السراج کشته شده‌اند که ۴۵ نفر از این کشته‌ها نیز غیرنظامی بوده‌اند و در مقابل میزان تلفات نیروهای شرق لیبی به فرماندهی حفتر به ۷۰۰ کشته رسید.

پربیننده ترین خبرها