زخمی شدن 34 نفر در شصت و یکمین راهپیمایی بازگشت

زخمی شدن 34 نفر در شصت و یکمین راهپیمایی بازگشت
جمعه 24 خرداد 1398 - 21:04

شصت و یکمین راهپیمایی های بازگشت با شعار "نه به انضمام کرانه باختری" عصر امروز در اعتراض به سخنان گستاخانه سفیر آمریکا در تل آویو و در سایه فضای تنش آلود بین مقاومت و رژیم صهیونیستی برگزار شد.

العالم - فلسطین اشغالی

هیئت مردمی راهپیمایی بازگشت و شکست محاصره، شصت و یکمین دور از راهپیمایی های بازگشت با شعار" نه به انضمام کرانه باختری" به سخنان اخیر سفیر آمریکا که گفته بود "اسرائیل در انضمام کامل کرانه باختری به سرزمینهای خود حق دارد" شدیدا اعتراض کردند.

این هیئت در کنفرانس خبری صبح امروز خود سیاست های تجاوز کارانه آمریکا را مردود خواند.

این راهپیمایی که با مشارکت هزاران نفر از مردم غزه همراه بود بعد از حمله دیشب جنگنده های رژیم صهیویستی به پایگاه های مقاومت که با پاسخ موشکی مقاومت مواجه شد برگزار شد.

وزارت بهداشت نواز غزه از زخمی شدن شمار زیادی از افراد شرکت کننده در راهپیمایی حق بازگشت این منطقه خبر داد.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین به نقل از وزارت بهداشت غزه جمعه (۲۴ خرداد) گزارش داد که در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شصت و یکمین راهپیمایی حق بازگشت و محاصره غزه ۳۴ نفر زخمی شده‌اند. در بین این زخمی‌ها یک زن امدادگر از ناحیه سر مورد اصبات قرار گرفته و امدادگر دیگر بر اصر اصابت گلوله گاز مصدوم شده است.

بلافاصله پس از درگیری دیشب میلادینوف فرستاده ویژه سازمان ملل در امور نوار غزه برای آرام کردن اطراف درگیر وارد نوار غزه شد.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی به تعهدات خود مبنی بر برداشتن محاصره نوار غزه تعلل زیادی می کند که برای گروه های مقاومت که اصرار بر حل فوری بحران انسانی غزه دارند قابل تحمل نیست.

پربیننده ترین خبرها