ترامپ ... نه می بیند، نه می شنود و نه فکر می کند

ترامپ ... نه می بیند، نه می شنود و نه فکر می کند
چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 20:15

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که به واسطه سیاست افراطی خود علیه ایران، دیگر در ایران، شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «آمریکا را نابود خواهیم کرد»، «آمریکا را از بین خواهیم برد»، شنیده نمی شود، الان دیگر خیلی از این شعارها را در ایران نمی شنوم و انتظار ندارم که دیگر این شعارها را بشنوم.

العالمکشکول

با چند عبارت مختصر، می توان در پاسخ به این یاوه گویی ترامپ گفت که این مرد با این تحلیل کوچه بازاری و عامیانه خود، ثابت کرد که وی ، متشکل از پیکری از گوشت است که فقط صداهایی را از خود بروز می دهد، وی نمی بیند، به گفته های خود فکر نمی کند و نمی شنود.

اگر ترامپ چشم بینا و گوش شنوا داشت، شعارهایی را که میلیون ها مسلمان در آخرین جمعه ماه رمضان و مصادف با روز جهانی قدس سر می دادند، می شنید. معنایش این است که شعار مرگ بر آمریکا ، مرزهای ایران را درنوردیده است و در همه نقاط جهان پخش شده است.

شعار مرگ بر آمریکا که مردم ایران و همه ملت های جهان سر می دهند، علیه سلطه جویی و زورگویی آمریکاست، این شعار، علیه مردم آمریکا سرداده نمی شود، بلکه علیه مراکز قدرت و تصمیم گیری آمریکا است که سیاست های صاحبان کارخانه های اسلحه سازی و تاجران مرگ را اجرا می کنند.

با وجود اینکه ترامپ نمی بیند و نمی شنود و فکر نمی کند، اما ما می خواهیم به کسانی که در اطراف وی هستند، بگوییم که پس از ورود وی به کاخ سفید، مردم ایران حضور خود را در راه پیمایی ها و مناسبت های ملی بیشتر کردند تا شعار جاودان مرگ بر آمریکا را سردهند.

این شعار، لایق همه دولت های آمریکایی است، اما دولت ترامپ، بیش از دولت های سابق ، مستحق این شعار است.

پربیننده ترین خبرها