ضربه مهلک ارتش یمن به سعودی ها؛ کیلومترها اطراف جیزان پروازی مشاهده نمی شود

ضربه مهلک ارتش یمن به سعودی ها؛ کیلومترها اطراف جیزان پروازی مشاهده نمی شود
پنج‌شنبه 30 خرداد 1398 - 23:31

ارتش یمن اعلام کرد با پهپاد "قاصف 2K" به آشیانه های هواپیماهای بدون سرنشین و دیگر مراکز نظامی در فرودگاه جیزان حمله کرده است.

العالم - یمن

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه جنایت‌های عربستان بار دیگر فرودگاه جیزان را هدف حملات پهپادی گسترده خود قرار دادند.

بر اثر حملات پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پرواز هواپیماها از فرودگاه جیزان متوقف شد. این درحالی است که ائتلاف سعودی مدعی شده پهپاد یمنی را که قصد داشته فرودگاه جیزان را هدف قرار دهد، ساقط کرده است.

ادعای متجاوزین سعودی در حالی مطرح شده است که تصاویر راداری از پرواز هواپیماها نشان می‌دهد پروازها در حال دور شدن از فرودگاه جیزان هستند. پرواز ریاض به جیزان ساعتی پیش با تغییر مسیر، به سمت ریاض بازگشته است.

در تصویر زیر نیز مشاهده می کنید که تا کیلومترها دورتر از فرودگاه جیزان، هیچ هواپیمایی در حال پرواز نیست و تمام هواپیماها زمین‌گیر شده‌اند.

ارتش یمن پیش از این نیز هشدار داده بود در صورتی که متجاوزین دست از جنایت خود بر ندارند، مواضع بیشتری از آنها هدف ارتش یمن قرار خواهد گرفت، یمنی ها عملیات «فرودگاه در مقابل فرودگاه» را مدتی است آغاز کردند.

پربیننده ترین خبرها