شیخ عیسی قاسم: آمریکا و غرب به گفته‌های خودشان هم عمل نمی کنند

شیخ عیسی قاسم: آمریکا و غرب به گفته‌های خودشان هم عمل نمی کنند
چهارشنبه 12 تير 1398 - 23:01

مرجع عالیقدر شیعیان بحرین با اشاره به حقوق بشر آمریکایی گفت: رسانه های عربی و غربی تا زمانی که به تطهیر حقوق بشر آمریکایی بپردازند مردم دنیا با چشمان خود خواهند دید که چگونه در میدان های مختلف دولت آمریکا با حقوق بشر برخورد خواهد کرد چرا که فقط ادعای حمایت از آن را دارد همانگونه که حکومت های عربی مدعی پاسخگویی به مردم خود هستند.

العالم - ایران

شیخ عیسی قاسم که در کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی در نظر رهبر انقلاب ایران در قم سخنرانی می کرد گفت: جنایت های آمریکا در دنیا قابل شمارش نیست و این مسئله بار دیگر ضرورت تحقق شعار مرگ بر آمریکا ر ا به ما گوشزد می کند.

وی افزود: هیمنه آمریکا منبع اصلی نقض حقوق بشر در دنیا است و صحبت های آمریکایی ها و اروپایی ها با رفتار آنها متناقض است، آنها به چیزی که می گویند اصلا التزامی ندارند.

استاد حوزه های علمیه در ادامه با اشاره به فضیلت انسان بر سایر مخلوقات و مساوی بودن حقوق انسانها گفت: می گویند چه کسی حقوق انسان ها را تعیین می کند وقتی این حقوق وجود خارجی ندارند؟ فقط خداوند است که می تواند در حق بندگانش تعیین حقوق کند چرا که فقط اوست که بر بندگانش ملکیت کامل دارد و انسان از نظر الهی و توحیدی حقوقی دارد.

گفتنی است کنفرانس بین المللی حقوق بشر در آمریکا از نظر آیت الله خامنه ای دیروز سه شنبه با پیام یکی از مراجع عظام و سخنرانی آیت الله تسخیری مشاور رهبر انقلاب در مسائل جهان اسلام و همچنین محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه و صلاح الزواوی سفیر فلسین درایران آغاز به کار کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها