موسوی: شکستی دیگر برای آمریکا در مضحکه شورای حکام آژانس رقم خورد

موسوی: شکستی دیگر برای آمریکا در مضحکه شورای حکام آژانس رقم خورد
چهارشنبه 19 تير 1398 - 22:27

سخنگوی وزارت خارجه ایران نشست امروز آژانس را شکستی دیگر برای آمریکا در مضحکه شورای حکام برشمرد و عنوان کرد: آمریکا بار دیگر به دست خود منزوی شد.

العالم - ایران/ سیاسی

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به دنبال نشست فوق العاده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به درخواست آمریکا برگزار شد، در صفحه توئیترتش نوشت: «شکستی دیگر برای آمریکا در مضحکه شورای حکام آژانس؛ آمریکا بار دیگر به دست خود منزوی شد. استحکام حقوقی برجام، دیپلماسی فعال و دست پر سیاسی و اخلاقی ایران همه راه‌ها را بر پیمان شکنان پر مدعا می‌بندد.»

هیأت آمریکا در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بار دیگر ادعای آمادگی برای مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران را تکرار کرد و اقدامات تازه ایران برای کاهش تعهد به برجام را «باج‌خواهی» خواند.

کاظم غریب‌آبادی نماینده دائم ایران در آژانس نیز در نشست فوق العاده شورای حکام به اروپا توصیه کرد به جای ابراز نگرانی از اقدامات ایران، از اقدامات آمریکا ابراز نگرانی کنند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران مصمم است حمایت خود از برجام را با حسن نیت و در جوی سازنده تا زمانی که همه طرف‌ها به طور کامل تعهداتشان را رعایت می‌کنند، ادامه دهد.

پربیننده ترین خبرها