دفاع سناتور حامی ترامپ از سیاست ضد مهاجرتی آمریکا/ هشدار نسبت به نفوذ تروریست ها در میان مهاجران از خاک مکزیک

دفاع سناتور حامی ترامپ از سیاست ضد مهاجرتی آمریکا/ هشدار نسبت به نفوذ تروریست ها در میان مهاجران از خاک مکزیک
دوشنبه 24 تير 1398 - 10:21

سناتور آمریکایی حامی ترامپ تصریح کرد، برای تروریست ها نفوذ در میان مهاجران آمریکای مرکزی با هدف ورود به خاک ایالات متحده از طریق خاک مکزیک بسیار آسان است.

العالم ـ آمریکا

به گزارش تارنمای نشریه نیوزویک، سناتور جمهوریخواه لیندسی گراهام که حامی سرسخت رئیس جمهوری آمریکا است، روز گذشته به شبکه فاکس نیوز گفت که دمکرات‌های کنگره باید به اندازه کشور مکزیک در مسئله بودجه رسانی به طرح‌های امنیت مرزی دونالد ترامپ کمک کنند.

گراهام افزود: این برای تروریست‌ها بسیار اسان است که خود را به عنوان مهاجران آمریکای مرکزی جا بزنند تا از این طریق و به عنوان بخشی از کاروان مهاجران وارد خاک آمریکا شوند. وی گفت که ۷۷۰ مرد جوان با سابقه کیفری در یک زندان مرزی در تگزاس در بازداشت به سر می‌برند.

این سناتور جمهوری خواه عنوان کرد: دمکرات‌ها به دنبال اجرای سیستمی هستند که به کابوسی برای امنیت ملی آمریکا تبدیل خواهد شد چون با این سیستم تروریست‌ها می‌توانند به آسانی در میان مهاجران امریکای لاتین نفوذ کنند.

سناتور گراهام در ادامه از دولت مکزیک به دلیل همکاری با دولت ترامپ با هدف مهار موج مهاجران در مرز این کشور با آمریکا تقدیر کرد.

وی افزود: حدود ۳۰ درصد از مهاجرانی که خود را از یک خانواده معرفی کرده‌اند به هیچ وجه ارتباط خانوادگی نداشته اند و مسئولان ما طرحی را برای آزمایش دی ان ای افراد اجرایی می‌کنند تا ارتباط خانوادگی افراد تأیید شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها