بررسی و آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام

بررسی و آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام
سه شنبه 25 تير 1398 - 11:33

آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام برای افراد و برند های مشهور کاربرد دارد ، در این مطلب ما آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام را به صورت کامل توضیح می دهیم.

العالم _ فضای مجازی

آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام یکی از کارهایی است که در این روزها برای تشخیص اکانت های فیک از واقعی انجام می شود؛ برای این کار اپلیکیشن اینستاگرام گزینه ای دارد به نام Verified Badge که شما می توانید با مراجعه به این قسمت و انجام کارهایی که در ادامه به شما خواهیم گفت درخواست تیک آبی برای اکانت خود بدهید.

آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام بیشتر برای افراد مشهور یا برند های مشهور کاربرد دارد چرا که می توانید با اطمینان خاطر پیج اصلی برند یا شخص مشهور را دنبال کنید و مطمئن باشید اخبار و اطلاعاتی که قرار می دهند برای خود شخص یا برند است نه شخصی دیگر که برای سودجویی خود اکانتی ایجاد کرده است.

پس اگر شخصی مشهور در اینستاگرام هستید و یا برند و کسب و کار شما مشهور است برای دریافت تیک آبی اینستاگرام مطالب آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام را بخوانید البته اگر مشهور هم نیستید خواندن آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام را به شما توصیه می کنیم زیرا در برخی موارد اینستاگرام اکانت های افرادی که پیش نیازهای دریافت تیک آبی را دارند را نیز تایید می کنند و همچنین شما می توانید با واریز مبلغی به اینستاگرام به راحتی تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید.

تیک آبی اینستاگرام چیست و در کجا نمایش داده می شود

Verified Badge که در فارسی همان تیک آبی می گوییم یک تصویر چند ضلعی به رنگ آبی است که یک تیک سفید داخل آن قرار دارد که نشانی از رسمی بودن اکانت در شبکه اجتماعی است.

اگر در اکانت شخص یا برندی این تیک را مشاهده کردید بدانید که درخواستی از طرف ادمین اکانت برای اینستاگرام ارسال شده و اینستاگرام برای تایید هویت شخص یا برند اطلاعاتی مثل زمینه فعالیت، اسم، عکس یکی از مدارک شناسایی که به شناخت هویت افراد توسط اینستاگرام کمک می کند را دریافت می کند.

این تیک کمکی برای شما و برند شماست تا اگر چندین اکانت برای برند شما در شبکه اجتماعی وجود دارد با دریافت این تیک اکانت اصلی از فیک ها شناخته خواهد شد. شبکه های اجتماعی دیگر مثل تلگرام، توییتر، فیسبوک و برخی دیگر از شبکه های اجتماعی از این روش برای مشخص کردن اکانت های رسمی استفاده می کنند.

حال اگر شما هم قصد دریافت این تیک آبی را برای اینستاگرام خود دارید می توانید آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام را در ادامه مطلب ما مطالعه کنید.

شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام

شرایطی که اینستاگرام برای دریافت تیک آبی اینستاگرام ایجاد کرده است به نوعی سخت و پیچیده است و مهم تر این که اگر برای دفعه اول درخواستی ارسال کنید و شرایط شما را اینستاگرام تایید نکند تا یک ماه بعد از درخواست، نمی توانید درخواست جدیدی برای اینستاگرام ارسال کنید؛ پس ابتدا شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام را در زیر مطالعه و پس از فراهم کردن تمام شرایط با مطالعه آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام در این مقاله اقدام به دریافت تیک آبی اینستاگرام نمایید.

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام اکانت موجود باید برای شخص یا یک برندی باشد که اعتبار داشته باشد؛ به نوعی اکانت هایی که مطالب طنز و خنده دار یا از این دسته مطالب منتشر می کنند تیک آبی اینستاگرام را دریافت نمی کنند.

اکانتی که برای تیک آبی اینستاگرام درخواست داده است باید برای شخص یا شغل شما باشد و دقت کنید که اگر اکانت های زیادی دارید فقط یک اکانت قادر به دریافت تیک آبی است و بقیه اکانت ها این تیک را دریافت نخواهند کرد.

دقت کنید که حتما باید یک پست در اکانت شما وجود داشته باشد و تمام اطلاعاتی که اینستاگرام از شما می خواهد مثل نام، بیوگرافی تصویر و هر اطلاعات دیگر مثل شماره تماس و... را باید تکمیل کرده باشید.

دقت کنید که اکانت شما باید توسط افراد زیادی جستجو شده باشد و به نوعی بین مردم شناخته شده باشد تا بتوانید تیک آبی را دریافت کنید.

خوب این چهار شرط که لازمه دریافت تیک آبی هستند را اگر دارید می توانید با مطالعه آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام که در پایین توضیح داده شده درخواست تیک آبی اینستاگرام را بدهید و اگر این چهار شرط را ندارید همین الان برای فراهم کردن آنها اقدام کنید و به هیچ وجه قبل از آماده سازی اولیه اقدام به درخواست تیک آبی اینستاگرام نکنید زیرا درخواست شما رد خواهد شد و تا یک ماه شما قادر به درخواست مجدد نخواهید بود.

آموزش تصویری گرفتن تیک آبی اینستاگرام

آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام را برای شما با تصویر آماده کردیم تا به راحتی بتوانید اقدام کنید.همچنین ما تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا در آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام به صورت کامل و جامع تمام مطالب برای این موضوع را درج کنیم.

شما ابتدا باید اپلیکیشن اینستاگرام را در موبایل خود باز کنید و به قسمت پروفایل خود بروید.

سپس به قسمت تنظیمات اپلیکیشن بروید از قسمت Account روی کلمه request verification کلیک کنید تا به قسمت درخواست رسمی کردن اکانت اینستاگرام بروید.

بعد از کلیک بر روی کلمه request verification به صفحه ای وارد می شوید که اطلاعات برند یا شغل خودتان را طبق توضیحاتی که می دهیم باید بنویسید.

در تصویر بالا می بینید که اطلاعاتی از شما درخواست شده و برخی نیز نمایش داده شده اند مثل یوزرنیم شما که باید بررسی کنید که همان آی دی شما است که می خواهید درخواست تیک آبی برای آن انجام شود یا خیر.

در باکس دوم شما باید نام و نام خانوادگی خود را به صورت کامل درج کنید و حتما دقت کنید که اسمی که در این باکس وارد می کنید باید با اسم داخل مدارک شناسایی شما یکسان باشد.

مورد بعدی که باید برای اینستاگرام ارسال کنید تصویر شناسنامه یا یک مدرک شناسایی معتبر است که با انتخاب گزینه choose file می توانید این مدرک را برای ارسال انتخاب کنید.

در انتها و بعد از کامل کردن مراحل بالا تنها باید بر روی دکمه send کلیک کنید تا اطلاعات و درخواست شما برای اینستاگرام ارسال شود؛ بعد از ارسال مدارک اینستاگرام برای بررسی آن چند روزی زمان نیاز دارد و بعد از بررسی مدارک و اطلاعاتی که شما ارسال کردید نوتیفیکیشنی برای شما در اینستاگرام نمایش داده می شود که بیانگر این است که درخواست شما تایید شده است یا مدارک مشکل داشته و درخواست شما تایید نشده است .

نکته ای که باید در مورد تیک آبی اینستاگرام بدانید

دقت کنید که اینستاگرام حتی اگر مدارک شما نیز درست باشد، می تواند از دادن تیک آبی به شما خودداری کند چرا که تیک آبی برای افراد و برند های مشهور است و نه افراد معمولی جامعه. طبق اطلاعاتی که اینستاگرام در مورد تیک آبی منتشر کرده است در صورتی اکانت اینستاگرام برای دریافت تیک آبی تایید می شود که اکانت اینستاگرام مورد نظر تعداد فالوور های زیادی داشته باشد و به صورت کامل مورد توجه افراد دیگر بوده و همچنین بین اکانت های دیگر یکتا باشد.

پس اگر اکانت شما حتی بعد از انجام تمام مراحل در آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام هم تایید نشد مشکل از آموزش ما نبوده است و اکانت شما از نظر اینستاگرام مشهور نیست.

راه های پیشنهادی گرفتن تیک آبی اینستاگرام

آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام را به طور کامل در بالا به شما توضیح دادیم حال در زیر توصیه های تجربی را ارائه می کنیم که به گرفتن تیک آبی اینستاگرام کمک می کنند.

هویت خود را جعل کنید: به راحتی می توانید با ساخت اکانت های جعلی برای خود و سپس ارسال درخواست برای اینستاگرام با این موضوع که اکانت های جعلی برای شما ساخته شده است اینستاگرام را به نوعی فریب داده تا فکر کند که اکانت شما محبوب است.

همیشه در اینستاگرام فعال باشید: با فعال بودن در اینستاگرام شما علاقه خود را به این اپلیکیشن نشان می دهید به این شکل اینستاگرام متوجه شما می شود و با این کار یک قدم به دریافت تیک آبی نزدیک تر می شوید.

کاربران فیک نگیرید: فالوور های فیک برای دریافت تیک آبی کاملا مضر هستند زیرا اینستاگرام به راحتی متوجه این موضوع می شود.

شما می توانید با اتصال اینستاگرام خود به شبکه اجتماعی فیسبوک و خرید تاییدیه تیک آبی را به راحتی خریداری کنید.

به اینستاگرام ثابت کنید که اعتبار دارید: اطلاعات محل کار و شبکه های اجتماعی دیگری که دارید را در اینستاگرام درج کنید تا اینستاگرام متوجه شود که شما واقعی هستید

در ویکی پدیا در مورد کسب و کار و یا خودتان مطلبی درج کنید: به شکل انگلیسی در ویکی پدیا مطلبی در مورد خود یا کسب و کار خود درج کنید و اطلاعات واقعی در آن مطلب درج نمایید.

اطلاعاتی که در آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام درج شد راه هایی هستند که با توجه به تجربه افراد مختلف و راهنمایی های خود اینستاگرام در این زمینه گردآوری شده اند و امیدواریم این اطلاعات به اطلاعات شما چیزی اضافه کرده و برای دریافت تیک آبی کمکی به شما کرده باشند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها