طرفداری رژیم صهیونیستی از نویسنده سعودی به علت انتقادش از کودکان شیردل فلسطینی

طرفداری رژیم صهیونیستی از نویسنده سعودی به علت انتقادش از کودکان شیردل فلسطینی
پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 - 11:33

 وزارت امور خارجه اسرائیل یکی از توئیت های "ترکی الحمد" نویسنده سعودی نزدیک به دربار آل سعود را منتشر کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

ترکی الحمد در توئیت خود از کودکان شیر دل فلسطینی انتقاد کرده بود زیرا یک خبرنگار سعودی به نام "محمد سعود" برای تبلیغ عادی سازی روابط با رژیم صهیونسیتی به قدس رفته بود و تحت حفاظت نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی وارد منطقه قدس قدیم که مسجد الاقصی در آن واقع است، شده بود و در این میان چند کودک فلسطینی به روی وی تف انداختند و وی را لعن و نفرین می کردند.

برخورد غیرتمندانۀ کودکان فلسطینی با خبرنگار سعودی توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است ولی ترکی الحمد در صفحه توئیتری خود به انتقاد از کودکان فلسطینی پرداخته است.

ترکی الحمد در توئیت خود نوشته است: آنچه من را بسیار ناراحت کرد، رفتارهای کودکان بود که نباید این همه بغض و کینه داشته باشند ولی متأسفانه کاری با تربیت نادرست نمی توان کرد.

صفحه توئیتری وزارت امور خارجه اسرائیل توئیت ترکی الحمد را منتشر کرده و در ذیل این توئیت نوشته است: ترکی الحمد نویسنده سعودی در یک جمله تعرض به یک فعال سعودی در اورشلیم [قدس اشغالی] را خلاصه کرده است "تربیت نادرست که ناشی از بغض و کینه است و کودک با این بغض و کینه بزرگ می شود".

فلسطینی ها روز دوشنبه گذشته محمد سعود را از مسجد الاقصی بیرون راندند. محمد سعود در قالب هیأتی ازچند خبرنگار و فعال عرب وارد فلسطین اشغالی شده بود.

کلیپ های ویدیویی نشان می دهد که جوانان فلسطینی به روی محمد سعود تف می اندازند و صندلی و کفش به سوی وی پرتاب می کنند و پوشش وی نشان می دهد که عربستانی است.

وزارت خارجه اسرائیل چند روز پیش اعلام کرده بود که به زودی هیأتی شامل 6 خبرنگار از چند کشور عربی خصوصاً عربستان وارد فلسطین اشغالی خواهند شد.

وزارت خارجه اسرائیل افزود که هیأت عربی از مرکز یادبود هولوکاست در قدس اشغالی دیدن خواهد کرد.

وزارت امور خارجه اسرائیل در صفحه توئیتری خود از محمد سعود که دانشجوی دانشکده حقوق عربستان است، به عنوان فعال رسانه ای نام برده و اعلام کرده است: یک فعال رسانه ای از عربستان برای اولین بار به اسرائیل سفر کرده و در مصاحبه با رادیو گالاتس گفته است "ملت اسرائیل شبیه ما است و آنها مثل خانواده من هستند. من این کشور را دوست دارم و همیشه آرزویم این بود که به قدس بروم".

ترکی الحمد در کنار محمد بن سلمان ولیعهد سعودی

پربیننده ترین خبرها