دلیل حضور 'لیندسی لوهان' در هواپیمای اختصاصی بن سلمان چیست؟

دلیل حضور 'لیندسی لوهان' در هواپیمای اختصاصی بن سلمان چیست؟
سه شنبه 15 مرداد 1398 - 17:10

یک پایگاه آمریکایی از برخی شایعه ها درباره دوستی لیندسی لوهان خواننده و هنرپیشه آمریکایی با بن سلمان ولیعهد عربستان خبر داد و اینکه لوهان با بن سلمان در هواپیمای اختصاصی اش دیدار کرده و بن سلمان هدایای گرانبهایی به او تقدیم کرده است از جمله یک کارت اعتباری!

العالم ـ عربستان سعودی

پایگاه آمریکایی page six وابسته به روزنامه نیویورک پست در این گزارش خود به منابع آگاه استناد کرده بود.

این منابع آورده است که برخی منابع نزدیک به لوهان اعتراف کردند که لوهان و بن سلمان با یکدیگر آشنایی دارند. نماینده لوهان در گفتگو با پایگاه page six گفت که این ستاره آمریکایی و ولیعهد عربستان حدود یک سال پیش در جریان مسابقات فرمول یک با یکدیگر دیدار کردند اما تکذیب کرد که بن سلمان به او کارت اعتباری داده باشد.

در هر صورت طبق این پایگاه امریکایی، دوستان لوهان که می گویند پیامهای لوهان و ولیعهد عربستان را دیده اند، به آنچه که ادعا می کردند یک دوستی جدید است، افتخار می کردند؛ اما نماینده لوهان تمام این مسائل را تکذیب کرد.

با آنکه بعید به نظر می رسد که ارتباطی میان قهرمان فیلم Herbie: Fully Loaded و مستبد شرور محمد بن سلمان وجود داشته باشد، پایگاه page six از منابع نزدیک به لوهان که طی دو سال گذشته هر از گاهی در دبی بسر می برد، مطلع شد که چیز عجیبی نیست که شخصیتهای عالی رتبه ای در خاورمیانه با هنرپیشه ای که شایعات و حرف و حدیثهای فراوانی درباره اش گفته می شود، روابط خاص برقرار کرده باشند.

یکی از افراد نزدیک به لوهان گفت: در خاورمیانه شیفته اش هستند. این دوست لوهان همچنین گفت که آن ارتباط یپش از قتل وحشیانه خاشقچی بود.

آخرین ارتباط عاطفی لوهان با ایگور تاراباسوف یک تاجر روسی بود که در سال 2016 از یکدیگر جدا شدند. پیش از این نیز با ویکرام چاتوال هنرپیشه و مالک مجموعه هتل هایی در آمریکا ارتباط داشت.

این هنرپیشه پیش از این از قصد و نیت خود برای ایفای نقش در فیلم frameدر عربستان با یک کادر زنانه که به فرهنگ عربستان می پردازد، خبر داده بود.

پربیننده ترین خبرها