برخورد جنایتکارنه سعودی‌ها با شهروندان مهاجر الحدیده

جمعه 18 مرداد 1398 - 16:40

مزدوران آل سعود در اقدامی جنایتکارانه، اهالی الحدیده که از ترس بمباران توسط ائتلاف سعودی و همچنین برای یافتن لقمه نانی برای خانواده شان، به استانهای جنوبی یمن مهاجرت کرده اند، را از این مناطق اخراج می کنند.

العالم – یمن

کارشناسان معتقدند که هدف مزدوران آل سعود از این اقدام، اجرای پروژه تجزیه یمن است.

در این میان، مسئولین استان الحدیده آمادگی کامل خود را برای استقبال از این پناهجویان و اعطای کمکهای غذایی و تامین مسکن مناسب برای آنان اعلام نمودند تا از رنجهای این مردم که ناشی از برخورد ددمنشانه و غیرانسانی مزدوران آل سعود است، بکاهند.

جابر حسین مسئول سازمانهای انسان دوستانه در الحدیده در این زمینه به خبرنگار شبکه خبری العالم گفت: از تمام اشخاصی که از الحدیده به عدن و دیگر استانهای جنوبی یمن رفته اند می خواهیم که به خانه های خود بازگردند چرا که ما آماده تامین تمام نیازهای آنان هستیم.

کارشناسان می گویند که هدف مزدوران آل سعود و کشورهای عضو ائتلاف سعودی از این نوع اقدام، تفرقه افکنی و ترویج نژادپرستی و قوم گرایی در جامعه یمن به منظور گسترش نفوذ و سیطره شان در این کشور می باشد.

شاهدان گفتند که مزدوران آل سعود در استان عدن برای انتقام گیری از اهالی الحدیده آنها را بازداشت و تحت شکنجه قرار می دهند.

پربیننده ترین خبرها