حماس: عملیات شجاعانه در کرانه باختری محاسبات تل آویو را بر هم زده است

حماس: عملیات شجاعانه در کرانه باختری محاسبات تل آویو را بر هم زده است
شنبه 26 مرداد 1398 - 14:53

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تأکید کرد که هدف رژیم صهیونیستی از حمله به پایگاه‌های مقاومت در غزه، منحرف کردن افکار عمومی از عملیات‌های شجاعانه در کرانه باختری است.

العالم - فلسطین اشغالی

«فوزی برهوم» سخنگوی حماس ضمن تبریک عملیات شهادت‌طلبانه در کرانه باختری تأکید کرد که این عملیات محاسبات رژیم صهیونیستی را بر هم زده و بحران داخلی آن را عمیق‌تر کرده است.

وی افزود که رژیم صهیونیستی سعی دارد با حمله به پایگاه‌های مقاومت در غزه، افکار عمومی را از توجه به عملیات شجاعانه در کرانه باختری منحرف سازد.

بعد از ظهر روز جمعه(دیروز) یک جوان فلسطینی سوار بر خودرو به صهیونیست‌ها حمله کرد که باعث زخمی شدن سه صهیونیست شد.

این عملیات شهادت‌طلبانه در نزدیکی شهرک «گوش عتصیون» در جنوب «بیت لحم» رخ داد و نظامیان صهیونیست با شلیک به سوی این جوان فلسطینی او را به شهادت رساندند.

طبق گزارش وبگاه فلسطینی«سما»، برهوم تصریح کرد که مقاومت قهرمانانه هرگز اجازه نخواهد داد غزه به صحنه‌ای برای صدور بحران‌های رژیم صهیونیستی تبدیل شود و با توجه به گستردگی مبارزات و جهاد ملت فلسطین در کرانه باختری و غزه و هر مکانی از فلسطین، پاسخ مناسبی به آن داده خواهد شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیمه شب گذشته مواضع مقاومت در نوار غزه را هدف قرار دادند.

خبرگزاری فلسطینی «صفا» گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پایگاه مقاومت در شرق حی‌التفاح واقع در شرق شهر غزه را بمباران کرده و پس از آن دو موشک دیگر به همان پایگاه شلیک کردندکه باعث وارد آمدن خسارت‌های مادی زیادی شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین در دو نوبت اراضی خالی از سکنه در شرق شهر دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

فارس

پربیننده ترین خبرها