آیا ترامپ، 4 سال دیگر هم رئیس جمهور آمریکا باقی می ماند؟

آیا ترامپ، 4 سال دیگر هم رئیس جمهور آمریکا باقی می ماند؟
سه شنبه 29 مرداد 1398 - 17:59

احتمال اینکه دونالد ترامپ برای 4 سال دیگر بتواند رئیس جمهور ایالات متحده شود و دنیا را آزار دهد وجود دارد.

العالم ـ آمریکا

خبرگزاری روسی اسپوتنیک به نقل از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نقل کرده که وی در دیدار با شهروندان ایرانی ساکن سوئد مطرح کرده که مطابق شواهد موجود احتمال باقی مانده ترامپ در سمت ریاست جمهوری آمریکا برای چهار سال دیگر وجود دارد.

بنابر گزارش اسپوتنیک ظریف از احتمال پیروزی جدید ترامپ سخن گفته و خاطرنشان کرده، " با توجه به اینکه سیاست اقتصادی او سودی در چشم انداز دراز مدت برای آمریکا به همراه نداشته است. در عین حال شانس اینکه ترامپ 4 سال دیگر دنیا را آزار دهد بسیار بالاست. "

وزیر خارجه کشورمان که سفر دیپلماتیک خود به اروپا را از فنلاند آغاز کرده، در هلسینکی پایتخت فنلاند در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درخصوص مذاکره با ایران، اعلام کرد که تهران علاقه ای به مذاکره با واشنگتن ندارد.

درهمین حال علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی روز سه شنبه در مصاحبه‌ای با شبکه "ان. بی. سی نیوز" خاطرنشان کرد، کارزار "فشار حداکثری" دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، ایران را به زانو درنخواهد آورد. دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: هدف تحریم‌ها، مذاکره نیست بلکه وادار کردن ما به تسلیم است. تا زمانی که آمریکا این رویکرد را در پیش بگیرد ایران هرگز به دنبال مذاکره نخواهد بود.

پربیننده ترین خبرها