دستاوردهای پدافند هوایی ارتش در جنگ الکترونیک

دستاوردهای پدافند هوایی ارتش در جنگ الکترونیک
جمعه 8 شهريور 1398 - 14:18

معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دستاوردهای پدافند هوایی و سربازان ولایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ الکترونیک و ساخت انواع پهپاد در جهان بی‌نظیر است.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

میر محمدرضا علیان نژادی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلی بزرگ این شهر افزود: سه یگان عمده پدافند آموزشی و رزمی کشور در استان سمنان قرار دارد و این پایگاه ارزشی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی اقدام می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: به گفته بسیاری از نشریه‌های معتبر خارجی ارتش جمهوری اسلامی در بین ارتش‌های شاخص جهان در رتبه ۱۳ قرار دارد که این نتیجه نشان از توان رزمی نیروهای نظامی ایران است.
معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش اضافه کرد: معیار سنجش قدرت ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها براساس امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی نیست بلکه نیروی‌های ارزشی و نظامی در ایران خودجوش برای دفاع از میهن پا در عرصه‌های مختلف می گذارند.
علیان نژادی تصریح کرد: در سال‌های گذشته تجهیزات و توان نظامی ارتش نظام جمهوری اسلامی از نظر کمی و کیفی افزایش چشمگیری داشته و دشمنان قدرت نظامی ایران را به معنای واقعی پذیرفتند.
وی تصریح کرد: روحیه شهادت طلبی در بین نظامیان و سربازان ارتش جمهوری اسلامی نهادینه شده و به دشمنان اجازه گستاخی و تجاوز داده‌ نمی شود.
علیان نژادی افزود: ساخت انواع تجهیزات نظامی در بخش‌های مختلف با توجه به جوانان مستعد کشور نشان از باور قلبی برای رسیدن به جایگاه برتر نظامی برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی است.
معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: با توان نیروهای نظامی، دشمنان انقلاب اسلامی در منطقه زمین‌گیر شدند و به هیچ عنوان اجازه گستاخی به استکبار جهانی در هیچ نقطه‌ای از منطقه داده نمی شود.
دهم شهریور به مناسبت سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با فرمان تاریخی رهبر انقلاب به عنوان روز پدافند هوایی نامگذاری شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها