لحظه به لحظه با انتقام قاطع حزب الله از اسرائیل

لحظه به لحظه با انتقام قاطع حزب الله از اسرائیل
يکشنبه 10 شهريور 1398 - 19:16

حزب الله لبنان از انهدام یک خودروی نظامی صهیونیست‌ها در شمال سرزمین اشغالی و کشته و زخمی شدن سرنشینان آن خبر داد.

العالم _ لبنان

حزب الله با صدور بیانیه ای از اقدام گروه دو شهید حسن زبیب و یاسر ضاهر در انهدام یک خودروی نظامی در پادگان افیفیم واقع در شمال فلسطین اشغالی و کشته و زخمی شدن افراد حاضر در آن خبر داد.

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شب گذشته به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در مجمتع سید الشهدا (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت بیان داشت: پاسخ به تجاوزگری اسراییل امری قطعی است و تمام تهدیدها جلوی پاسخ و واکنش مقاومت را نخواهد گرفت.


سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تأیید این حمله، اذعان کرد که یک موشک ضد تانک از سمت لبنان به سمت شمال سرزمین اشغالی شلیک شده است. ارتش رژیم صهیونیستی تأیید کرد که چندین موشک ضدتانک به خودروها و پایگاه‌های اسرائیلی برخورد کرده و خساراتی بر جا گذاشته است. بیشتر بخوانید


ویدئویی از لحظه هدف قرار گرفتن خودروی صهیونیست ها توسط حزب الله را اینجا مشاهده کنید.


سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تأیید این حمله، مدعی شد که یک موشک ضد تانک از سمت لبنان به سمت شمال سرزمین اشغالی شلیک شده است. ارتش رژیم صهیونیستی تأیید کرد که چندین موشک ضدتانک به خودروها و پایگاه‌های اسرائیلی برخورد کرده و خساراتی بر جا گذاشته است.

در همین برخی منابع رسانه‌ای اسرائیلی از تبادل آتش در مرز بین لبنان و سرمزین اشغالی در نزدیکی پادگان «آویویم» خبر می‌دهند.

شبکه المنار نیز خبر داد که بالگردهای اسرائیلی زخمی‌های ارتش صهیونیستی را به بیمارستان «سیف» در منطقه «صفد» واقع در منطقه «الجلیل» در شمال سرزمین اشغالی منتقل کرده‌اند.


برخی از پروازها در فرودگاه «بن گوریون» تل آویو در پی پاسخ حزب الله به صهیونیست ها تغییر مسیر دادند.


ارتش اسرائیل سخن گفتن درباره تلفات این عملیات را ممنوع اعلام کرد.


شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی در فضایی از بیم و وحشت به سر می برند و نیروهای ارتش اسرائیل برای بررسی میزان خسارات نمی توانند به محل حادثه بروند.


در پی پاسخ نظامی حزب‌الله به رژیم صهیونیستی، نخست‌وزیر لبنان در تماسی تلفنی با وزیر خارجه آمریکا و مشاور رئیس جمهور فرانسه گفت‌وگو کرد. بیشتر بخوانید


حمله حزب‌الله جلسه نتانیاهو با رئیس‌جمهور هندوراس را به هم زد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پی حمله تلافی‌جویانه حزب‌الله لبنان، مجبور به ترک جلسه با رئیس‌جمهور هندوراس شده است. بیشتر بخوانید


نتانیاهو در پی حمله حزب‌الله جلسه امنیتی برگزار می‌کند

در پی حمله حزب‌الله به یک پایگاه و خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان،‌ نخست وزیر رژیم صهیونیستی با فرماندهان نظامی و اطلاعاتی جلسه رایزنی برگزار می‌کند. بیشتر بخوانید


عملیات حزب الله، صهیونیست ها را به پناهگاه کشاند

رژیم صهیونیستی در پی ناآرامی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی، از شهرک نشینان صهیونیست خواست به پناهگاه بروند. بیشتر بخوانید


نتانیاهو از اعضای کابینه خود خواست درباره این عملیات هیچ سخنی نگویند.


برخی منابع لبنانی از زخمی شدن 4 نفر از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال عملیات حزب الله در اویویم واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.


نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان از همه طرفها خواست خویشتن داری کنند.


اعلام حالت فوق العاده در بیمارستان های فلسطین اشغالی برای پذیرش زخمی های عملیات حزب الله در نزدیکی پادگان اویویم.


شبکه 12 اسرائیل : ارتش تا کنون حدود 30 بار حمله توپخانه ای به اطراف محل این عملیات داشته است.


ارتش لبنان:بمباران اسرائیل به اتش سوزی هائی منجر شده و همچنان ادامه دارد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: به نظر می رسد درگیری با حزب الله به پایان رسیده اما نیروهای صهیونیستی در حالت آماده باش هستند.


خبر در حال تکمیل است ...

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها