کشکول العالم/

توهم توئیت شاهزاده سعودی با مصرف 'قرص های اکس'؛ عربستان، ایران را در عرض 8 ساعت نابود خواهد کرد!

توهم توئیت شاهزاده سعودی با مصرف 'قرص های اکس'؛ عربستان، ایران را در عرض 8 ساعت نابود خواهد کرد!
شنبه 16 شهريور 1398 - 18:59

توئیت عجیب و دور از واقعیت "عبدالله بن سلطان بن ناصر آل سعود"، شاهزاده سعودی، موجی از تمسخر را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

العالم - عربستان سعودی

دنبال کنندگان عرب در صفحه توئیتر، نوشتند: شاهزاده سعودی در توئیت خود در روز چهارشنبه چهارم سپتامبر در صفحه توئیتر خود پیش بینی کرد که در صورت وقوع جنگ میان ایران و عربستان، عربستان فقط در عرض 8 ساعت، ایران را ویران کند.

وی ویدئویی را به همراه توئیت خود منتشر کرد که در آن یک کارشناس نظامی سعودی از توانایی های ایران و عربستان سخن می گوید و درآن تاکید می کند نیروهای کشورش می توانند درعرض هشت ساعت ایران را ویران کنند.

وی افزود: هیچ قدرتی در جهان نمی تواند که در برابر وحدت و عزم و اراده ما بایستند.

این توئیت شاهزاده سعودی، تعجب بسیاری از کاربران را برانگیخت و با واکنش های بسیار همراه شد و بسیاری از کاربران، این سخن شاهزاده سعودی را تمسخرآمیز توصیف کردند.

این درحالیست که برخی از کاربران، به گذاشتن شکلک "خنده" برای سخنان این شاهزاده سعودی اکتفا کردند که این مساله نشان می دهد که گفته های شاهزاده عبدالله بن سلطان، درحد یک لطیفه است و برخی ها گفتند که سخنان شاهزاده صرفا ً یک رویاپردازی بود.

به نظر می رسد که شاهزاده سعودی با این توئیت، می خواست از ترامپ انتقام بگیرد که گفته بود اگر حمایت آمریکا نبود، نظام سعودی درعرض دو هفته سقوط می کرد.

یا اینکه این توئیت، واکنشی به خوار شمردن ارتش سعودی و امارات و همه ارتش های مزدور از سوی ملت یمن بود که می خواستند طی دو هفته، صنعاء را اشغال کنند.

اما احتمال زیاد این است که این شاهزاده به قرص های روان گردان (اکس) اعتیاد داشته باشد که "عبدالمحسن بن وليد بن عبدالمحسن بن عبدالعزيز آل سعود" که پسر نوه موسس آل سعود است، مسئولیت انتقال آن را به عربستان برعهده داشت.

وی یک بار در همان سالی که عربستان به یمن حمله کرد، در حالیکه مقادیر زیادی از این قرص ها را به ارزش بیش از 110 ملیون دلار به همراه داشت، در فرودگاه رفیق الحریری بازداشت شد.

از این رو، شاید این شاهزاده سعودی، توئیت خود را تحت تاثیر استفاده از آن قرص ها منتشر کرده باشد.. والله اعلم

پربیننده ترین خبرها