پوتین برای نتانیاهو خط و نشان کشید

پوتین برای نتانیاهو خط و نشان کشید
شنبه 23 شهريور 1398 - 11:24

ایندیپندنت عربی به نقل از یک منبع روسی که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد پوتین به نتانیاهو درخصوص هدف قرار دادن مواضع مقاومت در سوریه و لبنان هشدار داد.

العالم-فلسطین اشغالی

در این اساس، پوتین به نتانیاهو هشدار داد که در صورت حمله به مواضع ارتش سوریه و مقاومت در این کشور و لبنان، روسیه هواپیماهای رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار می دهد.

این منبع تاکید کرده است که روسیه دو مرتبه به رژیم صهیونیستی هشدار داده است؛ در پایان ماه اوت گذشته ، زمانی که رژیم صهیونیستی قصد داشت پایگاه ارتش سوریه در قاسیون را مورد هدف قرار دهد روسیه تهدید کرد که با سامانه اس-400 جنگنده های رژیم صهیونیستی را هدف قرار خواهد داد.

بر این اساس، یک هفته پس از آن روسیه از حمله رژیم صهیونیستی به یک پایگاه نظامی حساس ارتش سوریه در منطقه قنیطره جلوگیری کرده است.

این روزنامه تاکید کرده است که این خط و نشان های روسیه برای رژیم صهیونیستی بود که نتانیاهو را بر آن داشت که به روسیه رفته و تلاش کند تا در دیدار با پوتین وی را اقناع کند که از حملات اسرائیل علیه مواضع ارتش سوریه و مقاومت چشم پوشی کند.

در این دیدار پوتین از نتانیاهو درخصوص تجاوز به حریم لبنان به شدت انتقاد کرده است و نقض حاکمیت لبنان به دست رژیم صهیونیستی را غیر قابل قبول توصیف کرده است.

بر اساس این گزارش، به رغم دیدار نتانیاهو و پوتین ، نتانیاهو به اهداف خود دست نیافت و روسیه همچنان بر موضع خود و تهدیدات علیه این رژیم درخصوص حمله به مواضع مقاومت در سوریه و لبنان پابرجاست.

پربیننده ترین خبرها