فرمانده صهیونیستی:

پهپادهای فلسطینی تهدید جدی برای اسرائیل هستند

پهپادهای فلسطینی تهدید جدی برای اسرائیل هستند
چهارشنبه 17 مهر 1398 - 10:41

فرمانده لشکر غزه در ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه شب ضمن هشدار در مورد پهپادهای گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه، آن را تهدید بزرگ و خطرناک برای رژیم تل آویو دانست.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه خبری "فلسطین الیوم"، "الیعازر تولیدانو" در گفت وگو با روزنامه "یدیعوت احرونوت" چاپ سرزمین های اشغالی گفت باید اعتراف کرد که پهپادهای غزه تهدید کاملا جدی بشمار می روند و این کوادکوپترها می توانند پرواز کنند و حامل مواد منفجره باشند.

این فرمانده رژیم صهیونیستی با بیان این که ارتش تل آویو این تهدید را جدی خواهد گرفت، افزود: اخیرا شاهد سه فروند از این پهپادها در مرز اسرائیل و غزه بودیم و این سیستم‌ها همانند موشک‌های ضد تانک خطرناک هستند.

تولیدانو تصریح کرد، مساله شلیک موشک و راکت‌ خطری جدی و فزاینده است و ارتش اسرائیل با تمامی ابزار سعی دارد با آن مقابله کند.

فرمانده لشکر غزه ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد، رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل، برای مقابله با این پهپادها، نظامیان را زیر فشار شدید قرار داده است، این سلاح‌ها را بسیار خطرناک توصیف کرد.

تولیدانو در پایان گفت: موشک و راکت همچنان از نوار غزه به (شهرک های اسرائیلی) شلیک می شوند و این موضوع مورد توجه (اسرائیل) قرار دارد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها