مدیرعامل شرکت نفتکش در گفتگو با العالم:

هیچ طرفی، هیچ گونه کمکی به نفتکش حادثه دیده ایرانی در دریای سرخ نکرده است/ نفتکش تغییر مسیر میدهد

جمعه 19 مهر 1398 - 10:58

نصرالله سردشتی با اشاره به این موضوع که پس از حادثه برای نفتکش ایرانی هیچ طرفی کمکی نکرده است گفت: نفتکش ایرانی تغییر مسیر می‌دهد

العالم - ایران / سیاسی

نصرالله سردشتی گفت: یک فروند نفت‌کش ایرانی متعلق به شرکت ملی نفت‌کش صبح امروز در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار انفجار در بخش بدنه شده است، دو مخزن اصلی نفت در سمت راست کشتی آسیب دیده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش در گفتگو با شبکه العالم با اشاره به این موضوع که خدمه نتفکش در سلامت کامل هستند گفت: ما وضعیت اضطراری را اعلام کردیم و کشتی های گذری چه در مسیر خروج از دریا و چه کشتی هایی که نزدیک کشتی اسیب دیده بودند، هیچ کمکی به کشتی ما نکردند.

سردشتی خاطرنشان کرد که نفتکش ایرانی هنوز مسیر خود را از سرنگرفته است و به محض آغاز سفر، مسیر خود را برای خروج از دریای سرخ تغییر می دهد.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش گفت: درحال حاضر، اشکال کشتی برطرف شده و کشتی به حالت عادی برگشته است و نشتی نفت دریا را کنترل کردیم. در حال حاضر ، کشتی تحت کنترل است و علت حادثه را بررسی می کنیم.

وی یادآور شد: کشتی ادامه مسیر نداده و مسیر ان را برای خارج شدن از دریای سرخ تغییر دادیم.

پیش از این شرکت مذکور در بیانیه ای اعلام کرده بود: نفت کش ایرانی صبح امروز در دو انفجار جداگانه احتمالا بر اثر اصابت موشک در ساعت های ۵ و ۵:۲۰ صبح در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار انفجار در بخش بدنه شده است.

پربیننده ترین خبرها